Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Komunikační strategie produktu Frisco
Kubovčíková, Veronika ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Seda, Michal (oponent)
Diplomová práce se zabývá hodnocením dosavadní komunikace produktu Frisco a následným návrhem nové komunikační strategie. Dosavadní komunikace je hodnocena na základě dat MML TGI a dat poskytnutých společností Atmosphere za rok 2010 a 01-11 2011, jejich další užití a šíření je podmíněno souhlasem poskytovatelů těchto dat. Užitými nástroji pro analýzu dat a následné sestavení nových plánů byly počítačové programy Yetti, Mamut, Golem, Data Analyzer, Medplan a interní nástroje vyvinuté v mediální agentuře Carat Czech Republic, s.r.o.

Viz též: podobná jména autorů
7 Seďa, Marek
7 ŠEDA, Martin
3 ŠEDA, Miroslav
7 Šeda, Marek
7 Šeda, Martin
5 Šeda, Matěj
3 Šeda, Miroslav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.