Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Činnost metodiků prevence na základních školách
Schottová, Iva ; Kovaříková, Miroslava (vedoucí práce) ; Kučírek, Jiří (oponent)
Práce se zabývá činností metodiků prevence jako koordinátorů přípravy a realizace programů prevence sociálně patologických jevů na základních školách. Toto sleduje v rámci regionu Frýdlantsko, části Libereckého kraje, vzhledem k jeho specifickým potřebám. Hlavním cílem práce je zjistit aktuální stav v oblasti prevence sociálně patologických jevů na vybraných základních školách regionu a vzhledem ke zjištěným charakteristikám Frýdlantska doplnit nedostatečně využívané kontakty, materiály a zdroje. Tím je myšleno vytvořit krátký soubor informací pro základní školy regionu zahrnující další, dosud nevyužívané možnosti vzdělávání školních metodiků prevence, možnosti čerpání dotací a grantů pro realizaci konkrétních projektů prevence sociálně patologických jevů na školách, další kontakty, materiály a možnosti spolupráce s odbornými organizacemi zaměřenými na tuto sféru. Teoretickým východiskem pro samotné výzkumné šetření je komplexní charakteristika regionu Frýdlantsko, popisující sociálně - ekonomickou situaci, výskyt kriminality, současné školství atd., které jsou určující pro prostředí, ve kterém školní metodikové prevence pracují. Terénní šetření proběhlo na 5 základních školách na Frýdlantsku s použitím metody dotazníku a rozhovoru s metodiky prevence. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Činnost metodiků prevence na základních školách
Schottová, Iva ; Kovaříková, Miroslava (vedoucí práce) ; Kučírek, Jiří (oponent)
Práce se zabývá činností metodiků prevence jako koordinátorů přípravy a realizace programů prevence sociálně patologických jevů na základních školách. Toto sleduje v rámci regionu Frýdlantsko, části Libereckého kraje, vzhledem k jeho specifickým potřebám. Hlavním cílem práce je zjistit aktuální stav v oblasti prevence sociálně patologických jevů na vybraných základních školách regionu a vzhledem ke zjištěným charakteristikám Frýdlantska doplnit nedostatečně využívané kontakty, materiály a zdroje. Tím je myšleno vytvořit krátký soubor informací pro základní školy regionu zahrnující další, dosud nevyužívané možnosti vzdělávání školních metodiků prevence, možnosti čerpání dotací a grantů pro realizaci konkrétních projektů prevence sociálně patologických jevů na školách, další kontakty, materiály a možnosti spolupráce s odbornými organizacemi zaměřenými na tuto sféru. Teoretickým východiskem pro samotné výzkumné šetření je komplexní charakteristika regionu Frýdlantsko, popisující sociálně - ekonomickou situaci, výskyt kriminality, současné školství atd., které jsou určující pro prostředí, ve kterém školní metodikové prevence pracují. Terénní šetření proběhlo na 5 základních školách na Frýdlantsku s použitím metody dotazníku a rozhovoru s metodiky prevence. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.