Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza sociálních sítí pomocí toků vnitrofiremní emailové komunikace
Schmid, Jan ; Bahbouh, Radvan (oponent) ; Kuchař, Pavel (vedoucí práce)
Práce je především experimentem, který se snaží navázat na současné pokusy extrakce sociálních sítí z toků emailové komunikace, zkombinovat technické přístupy předchozích autorů a dále je metodologicky obohatit. Jako výchozí disciplína pro studium emailových sítí je v práci identifikována analýza sociálních sítí (dále jen SNA), jejiž historický vývoj je v práci nastíněn. SNA není v práci hodnocena jako samostatná věda a zároveň je kladen důraz na její neslučitelnost s jinými vědními disciplínami, jako je sociometrie, sociologie aj. Představení SNA doplňuje popis organizace datového souboru, která se zásadně liší od v sociologii běžně používané formy, a zároveň popis základních početních metod, které SNA používá. Práce se dále úžeji zabývá SNA v organizacích, kde slouží k mapování neformální struktury a k jejímu srovnání se strukturou formální. V rámci konceptu neformální struktury je představen pojem community of practice, který je hodnocen jako žádoucí stav neformálního prostředí v organizaci, zejména pro rozvoj inovace. Pomocí modelu komunikační sítě v organizaci lze definovat jednotlivé aspekty umožňující či bránící rozvoji community of practise. Vedle SNA v organizaci je čerpáno z prací autorů, kteří se pokusiliu o analýzu toků emailové komunikace. Souhrn předchozích studií poskytuje různé způsoby SNA...
Zmrazit čerstvé ovoce
Havelka, Jiří ; Schmid, Jan (vedoucí práce) ; Etlík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Mikeš, Vladimír (oponent) ; Hořínek, Zdeněk (oponent)
Tato disertační práce je v zásadě rozdělena na tři části. V první, nazvané Divadelní kontext, se snažím dokázat výlučnost tohoto živého druhu umění mezi všemi ostatními obory a hledat nové podstatné důvody pro divadlo v době elektronických médií a virtuálních realit. Zkoumám hranici mezi skutečnou a divadelní realitou, a to především na půdorysu hry. Zaměřuji se na pohled diváka, na schopnost jeho aktivní imaginace jako zásadní složky pro vznik divadelního představení.
Trapnost
Dvořáková, Markéta ; Krobot, Miroslav (vedoucí práce) ; Schmid, Jan (oponent)
Cílem této práce s názvem ?Trapnost? je snaha definovat tento pojem z různých úhlů pohledu, aby s ním bylo možné dále pracovat; tedy věnovat se trapnosti z pohledu herce. Přesněji řečeno studentky herectví na DAMU a souběžně reflektovat své čtyřleté studium. Prvně se věnuji trapnosti jako překážce, která vychází ze strachu z trapnosti. Je to vjem negativní, nechtěný, snažím se tedy najít východiska, jak se tohoto nepříjemného pocitu při herectví zbavit a tím se ve svém hereckém projevu více osvobodit a otevřít. Trapnost v umění však může být chtěná, může být záměrně vyvolaná. Může se stát prostředkem k určitému cíli, který chce autor vyjádřit. V tomto zcela odlišném pojetí trapnosti se ji snažím rozdělit do pěti skupin podle toho, jak je možné s ní pracovat. Práci doplňuji svými názory, osobními zkušenostmi a zážitky z mého čtyřletého hereckého života během studia na DAMU.
Autenticita
Reif, Petr ; Havelka, Jiří (vedoucí práce) ; Schmid, Jan (oponent)
Abstrakt Tato diplomová práce se snaží prozkoumat důležité okolnosti herecké práce, které vedou k tomu, aby byl schopen jednat na jevišti teď a tady, živě, autenticky. Práci jsem rozdělil do dvou hlavních částí. V první části se budu snažit zkoumat aspekty jež ovlivňují hercovu autenticitu na jevišti pomocí svých teoretických znalostí a vlastních praktických zkušeností či zkušeností jiných herců. Ve druhé částí se pokouším pojmenovat problémy autentického herectví na příkladu několika videonahrávek jedné scény pořízených s časovými odstupy z představení Ťapákovci, viz. přiložené DVD.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.