Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Objektivizace práce pedagogické asistentky v procesu realizace u žákyně s kombinovanou vadou na základní škole
Schicková, Gabriela ; Nováková, Pavlína (vedoucí práce) ; Prokešová, Eva (oponent)
Název práce: Objektivizace práce pedagogické asistentky v procesu realizace u žákyně s kombinovanou vadou na základní škole. Cíle práce: Reflexe v praxi pedagogické asistentky u žákyně s kombinovanou vadou, integrované na běžné základní škole. Metoda: Případová studie se týká práce pedagogické asistentky a integrace v základní škole u žákyně s kombinovanou vadou a byly provedeny dvě ankety, první ve třídě, kam dochází, jejímž cílem bylo zjistit, jak integrace žákyně s kombinovanou vadou a přítomnost asistenta pedagoga ovlivňuje žáky běžné základní školy v každodenním procesu vyučování a druhá anketa byla určena pro pedagogický sbor, jejímž cílem bude zhodnocení integrace nejen v jednotlivých předmětech, ale integrace jako takové. Výsledky: Integrovaný způsob vzdělávání nejvíce ovlivňuje rodina a její postoje. Žákům přinesla důležité životní zkušenosti, naučila je novým životním postojům, ústupkům, kompromisům, společné spolupráci, ale také pochopení a umění odmítnout. Výsledky ukazují, že přítomnost integrovaného žáka některé obohacuje a motivuje, jiné zatěžuje a unavuje a někteří pedagogové spoléhají na samostatnou práci asistenta pedagoga. Klíčová slova: Integrace, pedagogická asistence, zrakové postižení, Braillovo písmo, hendikep.
Objektivizace práce pedagogické asistentky v procesu realizace u žákyně s kombinovanou vadou na základní škole
Schicková, Gabriela ; Nováková, Pavlína (vedoucí práce) ; Prokešová, Eva (oponent)
Název práce: Objektivizace práce pedagogické asistentky v procesu realizace u žákyně s kombinovanou vadou na základní škole. Cíle práce: Reflexe v praxi pedagogické asistentky u žákyně s kombinovanou vadou, integrované na běžné základní škole. Metoda: Případová studie se týká práce pedagogické asistentky a integrace v základní škole u žákyně s kombinovanou vadou a byly provedeny dvě ankety, první ve třídě, kam dochází, jejímž cílem bylo zjistit, jak integrace žákyně s kombinovanou vadou a přítomnost asistenta pedagoga ovlivňuje žáky běžné základní školy v každodenním procesu vyučování a druhá anketa byla určena pro pedagogický sbor, jejímž cílem bude zhodnocení integrace nejen v jednotlivých předmětech, ale integrace jako takové. Výsledky: Integrovaný způsob vzdělávání nejvíce ovlivňuje rodina a její postoje. Žákům přinesla důležité životní zkušenosti, naučila je novým životním postojům, ústupkům, kompromisům, společné spolupráci, ale také pochopení a umění odmítnout. Výsledky ukazují, že přítomnost integrovaného žáka některé obohacuje a motivuje, jiné zatěžuje a unavuje a někteří pedagogové spoléhají na samostatnou práci asistenta pedagoga. Klíčová slova: Integrace, pedagogická asistence, zrakové postižení, Braillovo písmo, hendikep.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.