Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Strategie marketingového řízení firmy.
Scherzlová, Zuzana ; Kala, Václav (vedoucí práce) ; Pavla, Pavla (oponent)
Předkládaná diplomová práce analyzuje strategické marketingové řízení zvolené firmy a na základě provedené situační analýzy navrhuje vhodnou marketingovou strategii. Pro tyto účely byla zvolena společnost Sportcentrum Statek v Buštěhradě. Společnost se zaměřuje na sportovní aktivity vhodné pro lidí všech věkových kategorií, zejména pak na hru badminton, jenž přináší společnosti nejvyšší tržby. V první teoretické části práce jsou vysvětleny základní pojmy vztahující se k danému tématu. Pozornost je kladena zejména na marketingový plán, marketingovou situační analýzu a marketingový mix. V praktické části je nejprve charakterizována zvolená společnost. Dále navazuje situační analýza rozdělená na vnější a vnitřní prostředí společnosti, na jejímž základě jsou identifikovány jednak příležitosti a hrozby pro společnost, a také její silné a slabé stránky. To vše je na závěr shrnuto do SWOT matice. Další část práce se zabývá vnitřními a vnějšími zájmovými skupinami. Zjištěné poznatky jsou na závěr shrnuty a na jejich základě jsou předložena opatření a doporučení, která by měla vést společnost ke zvýšení podílu na trhu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.