Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vnímání diverzity v současné marketingové komunikaci se zaměřenín na LGBTQ+
Scheicher, Vojtěch ; Rosenfeldová, Jana (vedoucí práce) ; Konrádová, Marcela (oponent)
Tato bakalářská práce zkoumá, jak česká veřejnost vnímá zobrazení LGBTQ+ komunity v reklamních kampaních. Cílem bylo zjistit, jak jsou reklamy, které zahrnují LGBTQ+ tematiku, přijímány širokou veřejností a jaké dopady má tato reprezentace na vnímání zmíněné menšiny a také na vnímání samotných značek. Výzkum pomocí kvantitativního dotazníku ukázal, že autenticita a způsob prezentace LGBTQ+ postav významně ovlivňují přijetí reklam. Zjištění naznačují, že reklamy, které jsou vnímány jako autentické a transparentní, jsou přijímány více pozitivně, zatímco stereotypní či nesprávně uchopené zobrazení má opačný efekt. Výsledky práce poskytují informace pro rozvoj eticky odpovědné a inkluzivní marketingové komunikace.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.