Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Měření rychlosti internetu v ČR
Štěpán, Jan ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Samcová, Ivana (oponent)
V diplomové práci se budu zabývat vývojem internetu. V první části se zaměřím na rozvoj internetu ve světě a zejména v České republice. V následující části budu zkoumat kvalitu vysokorychlostního internetu v ČR a jeho postupný rozvoj v souvislosti s avizovanou kon-cepcí rozvoje vysokorychlostního internetu, kterou připravuje současná vláda. Mělo by se jednat o volné pokračování již dřívějších koncepcí, které bude v souladu s plány Evropské unie a plánovanými dotacemi dle strategické koncepce Evropa 2020. V další části se zaměřím na metodiku měření rychlosti internetu, stávající dostupné statis-tiky, které podrobím kritickému rozboru s cílem odhalit jejich silné a slabé stránky a najít zajímavá fakta, která z nich vyplývají. Dále se budu zabývat samotnou otázkou, proč jsou vůbec nyní tato čísla důležitá a na co všechno mají vliv. V závěrečné části vypracuji vlastní měření výzkumu rychlosti internetu v České republice s cílem nejlépe najít co nejpřesnější odpověď na otázku, jak jsou na tom uživatelé internetu připojující se v České republice s reálnou rychlostí a dostupností internetu v jednotlivých regionech.
Online marketing of portal iKariera.cz
Kuzmiak, Štefan ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Samcová, Ivana (oponent)
Práce se v reakci na problémy portálu iKariéra.cz s nízkou návštěvností a počtem registrovaných uživatelů snaží zhodnotit vhodnost, přínosy a efektivitu zvolených nástrojů online marketingu a jejich potenciál pro řešení těchto problémů do budoucnosti. Přínosy a efektivitu SEO, PPC kampaně ve vyhledávací síti Google a kampaní na komunitní síti Facebook.com rovněž porovnává s jinými ve stejném období realizovanými offline a cross mediálními kampaněmi. Na základě výstupů jednotlivých porovnaní a dalších skutečností se práce v závěrečné části snaží vyslovit do budoucnosti orientované doporučení pro formulaci strategie marketingové komunikace portálu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.