Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Přímá marketingová komunikace vybrané společnosti
Walter, Viliam ; Salajka, Jiří (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu přímých marketingových aktivit společnosti Sonepar. Primárně se zabývá prací obchodních zástupců a skutečností, jak je využit čas ve vztahu k prodejním aktivitám. Obsahuje návrh změn k přístupu vedení současných pracovníků a přístupu k procesu školení nových pracovníků, které přispějí ke zvýšení efektivity prodejního týmu společnosti Sonepar.

Viz též: podobná jména autorů
2 Salajka, Jaroslav
1 Salajka, Josef
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.