Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Affiliate marketing a analýza affiliate programu dané společnosti v ČR
Veselý, Jan ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Sajko, Michal (oponent)
Podnikatelé a obchodníci vyžadují, aby finanční prostředky, které vkládají do reklamy, přinesly vždy kýžený efekt -- tedy nové zákazníky, objednávky, tržby. Přesně to umožňuje affiliate marketing. Cílem této diplomové práce je popsat affiliate marketing (druh výkonnostní reklamy na internetu) z pohledu obchodníka a dále zhodnotit, že je tato forma propagace vhodná pro konkrétní českou společnost. Nebude chybět ani návrh, způsob realizace a popis správy tzv. affiliate programu.
Corporate identity
Sajko, Michal ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Obsahom diplomovej práce je proces tvorby návrhu vhodnej identity organizácie s ohľadom na povahu jej činnosti a súčasné vnímanie zákazníkmi. Slúžiť by k tomu malo teoretické poznanie nástrojov firemnej identity, poznanie firmy s prihliadnutím na dvojročné skúsenosti a v neposlednom rade poznanie zákazníkov a ich názorov. Na konkrétnom príklade Filmového klubu VŠE sa pokúšam ozrejmiť princípy tvorby firemnej identity.
Purchasing habits of students
Sajko, Michal ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent)
Práca má za cieľ zistiť základné charakteristiky kupného chovania študentov. Primárnym cieľom je na základe získaných informácií zovšeobecniť nákupné zvyklosti tohto segmentu. Výskum má za úlohu tiež zistiť, aké sú najdôležitejšie faktory ovplyvňujúce rozhodovanie študentov pri nákupe a v závere práce porovnáva primárne informácie zistené výskumom s údajmi sekundárnymi, ktoré boli zistené spoločnosťou Median.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.