Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vícekriteriální rozhodování o investicích do reklamy v ČR
Šícha, Jaroslav ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Saitz, Lukáš (oponent)
Obsahem této diplomové práce je sestavit matematický model, který dokáže pomoci marketingovým pracovníkům s rozhodnutím, do kterého média investovat přidělené rozpočty na propagaci jejich zboží a služeb, neboli přeformulovat rozhodnutí o volbě vhodného komunikačního kanálu na matematický model, pomocí vhodných metod nalézt optimální řešení a to doporučit marketingovým pracovníkům. Práce obsahuje popis jednotlivých komunikačních kanálů (televiza, rádio, tisk a internet), samotný matematický model s třemi kriteriálními funkcemi (zásah, effectivness index a subjektivni hodnoceni médií rozhodovatelem) a výpočet pomocí metody cílového programování a metody STEM. Dále práce obsahuje příklad z praxe.
Marketing Engineering
Saitz, Lukáš ; Jablonský, Josef (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Marketing Engineering je nová marketingová disciplína využívající softwarové nástroje a modelování k podpoře efektivních marketingových rozhodnutí.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.