Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Hybridizace konceptu TV stanic na příkladu CNN Prima News
Soldátová, Jana ; Miessler, Jan (vedoucí práce) ; Jirák, Jan (oponent)
Diplomová práce se zabývá vznikem a adaptací konceptu televize CNN Prima NEWS na českém trhu a jeho možné hybridizace. Expanze globálních mediálních korporací je fenoménem 20. století, jehož vliv přetrval do současnosti. Televizní společnosti zřizují centrály, pobočky či prostřednictvím prodeje licencí oslovují publikum pomocí lokalizovaných stanic. Tato práce přibližuje teorii globalizace se zaměřením na koncepty globální kultury, glokalizace a hybridizace. Standardizací úspěšných vzorců si společnosti posilují postavení na globálním trhu, rozšiřují svůj vliv a v neposlední řadě jde o výnosnou prosperující činnost nevyžadující nepoměrně vysoké náklady. V práci je zachycen příchod licenčního konceptu globální televizní stanice na český mediální trh. Práce rozvíjí spojení globální zpravodajské značky CNN s českou komerční televizí. Tato spojení a odchylky jsou rozpracovány a porovnávány na základě třech konfrontovatelných oblastech. Zároveň je vyhodnoceno, čím se tento koncept vyznačuje a jaké jsou jeho možné formy hybridizace.
Ke změnám v jednání dětí při použití efektivní komunikace a prosociálních činností.
SOLDÁTOVÁ, Jana
Práce se zabývá působením užívání efektivní komunikace a prosociálních činností na jednání dětí mladšího školního věku ve třídě školní družiny. Sledovány jsou oblasti zvládání, řešení a četnosti konfliktů, spokojenosti, pocitu bezpečí ve školní družině a projevování vlastních názorů. Dále je srovnáváno klima třídy školní družiny před výzkumem v únoru 2014 a po jeho skončení v dubnu 2014. Výsledky empirického šetření kvantitativního výzkumu jsou porovnány mezi sebou na počátku a na konci výzkumu i s výsledky kontrolní skupiny. Dokazují, že změna výchovného přístupu, pomocí efektivní komunikace a prosociálních činností, může projevy chování dětí ovlivnit.
Prevence poruch výslovnosti u dětí v mateřské škole.
SOLDÁTOVÁ, Jana
Práce se zabývá logopedickou prevencí nesprávné výslovnosti v běžné mateřské škole a rozděluje se do dvou hlavních částí. Teoretická část práce objasňuje termín prevence a úkoly prevence poruch výslovnosti. Dále pojednává o nejčastěji se vyskytující diagnose narušené-komunikační-schopnosti v předškolním věku - dyslálii, o jejích příčinách, projevech i možnostech terapie. Poukazuje se především na vztah této poruchy k rozvoji školních dovedností,-zejména čtení a psaní a na konkrétní možnosti preventivního působení učitelky v běžné mateřské škole v rámci denních činností. Praktická část se zabývá šetřením stavu výslovnosti dětí předškolního věku od roku 1981 až do roku 2012. Zároveň je přidáno srovnání stavu výslovnosti dětí v předškolním věku a následně ve druhém ročníku základní školy.

Viz též: podobná jména autorů
3 SOLDÁTOVÁ, Jitka
3 Soldátová, Jana
3 Soldátová, Jitka
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.