Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Integrace žáka s diagnózou autismu na střední odbornou školu
Šírová, Barbora ; Kremličková, Marta (vedoucí práce) ; Vítečková, Michaela (oponent)
Diplomová práce se zabývá otázkou integrace žáka s diagnózou autismu na střední odbornou školu. Charakter práce je teoreticko empirický. Do teoretické části je začleněn stručný nástin vývoje poznatků k autismu a dále i současné pojetí autismu a jeho členění. Své místo zde mají i kapitoly vztahující se k diagnostice autismu a k možnosti výchovy a vzdělávání jedinců s touto poruchou. Empirickou část tvoří případová studie žáka s pervazivní vývojovou poruchou nespecifikovanou(F 84.9) s přechodem na Aspergerův syndrom. Jeho anamnestické údaje, školní dráha a vyhodnocení studia na střední odborné škole ve složce teoretického i praktického vzdělání jsou těžištěm empirické části. Případová studie analyzuje a hodnotí pozitivní využití šancí vzdělávání žáka s poruchou autistického spektra na střední odborné škole. Závěr práce dokládá životní i pracovní perspektivy žáka.
Sémiotická analýza hudebního videoklipu Evropo dýchej
SIROVÁ, Barbora
Diplomová práce se zaměří na oblasti hudby, filmu, literatury a výtvarného umění islám-ských zemí, a to z hlediska materiálu, který opouští původní kulturní a náboženský kon-text a je "odeslán" k recepci v kontextu stabilizované západní kultury. Autorka práce vybere dle svého vlastního uvážení ty nejpodstatnější a nezajímavější umělce, kteří se narodili nebo stále žijí v jedné z islámských zemí, a jejich tvorbu bude dále interpretovat z hlediska její recepce na kulturu západního světa ve smyslu jejich vlivu a dopadu. Me-todologicky se práce bude opírat o koncept kulturního transferu, který rozpracovala kul-turální studia v posledních desetiletích.
Integrace žáka s diagnózou autismu na střední odbornou školu
Šírová, Barbora ; Vítečková, Michaela (oponent) ; Kremličková, Marta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá otázkou integrace žáka s diagnózou autismu na střední odbornou školu. Charakter práce je teoreticko empirický. Do teoretické části je začleněn stručný nástin vývoje poznatků k autismu a dále i současné pojetí autismu a jeho členění. Své místo zde mají i kapitoly vztahující se k diagnostice autismu a k možnosti výchovy a vzdělávání jedinců s touto poruchou. Empirickou část tvoří případová studie žáka s pervazivní vývojovou poruchou nespecifikovanou(F 84.9) s přechodem na Aspergerův syndrom. Jeho anamnestické údaje, školní dráha a vyhodnocení studia na střední odborné škole ve složce teoretického i praktického vzdělání jsou těžištěm empirické části. Případová studie analyzuje a hodnotí pozitivní využití šancí vzdělávání žáka s poruchou autistického spektra na střední odborné škole. Závěr práce dokládá životní i pracovní perspektivy žáka.
Názvy pražských restauračních zařízení z pohledu onomastiky
SIROVÁ, Barbora
Téma bakalářské práce spadá do oblasti chrématonym. Autorka práce sestaví podrobný seznam pražských restaurací a na základě studia odborné literatury provede rozbor jed-notlivých sémantických skupin spolu s jejich motivacemi. Cílem práce je zmapovat po-jmenování restaurací v hlavním městě a zároveň přispět k poznání zdejší chrématonymie.

Viz též: podobná jména autorů
4 Šírová, Barbora
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.