Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza střetů využívání údolní nivy malých vodních toků v urbánním prostředí
SCHWARZOVÁ, Šárka
Bakalářská práce shrnuje přehled současných poznatků o údolních nivách a jejich využívání. Pilotní studie se zabývá vymezením údolních niv pravostranných přítoků Vltavy na území Českých Budějovic a monitoringem hydromorfologických ukazatelů ekologické kvality Vráteckého potoka. V práci jsou popsány střety mezi funkcemi a současným stavem využívání. Součástí práce je návrh projektu na monitoring niv zbývajících přítoků Vltavy - Dobrovodského potoka, Rudolfovského potoka a Hodějovického potoka.
Dramatickovýchovný projekt - Hobit
Schwarzová, Šárka ; Marušák, Radek (vedoucí práce) ; Svobodová, Radmila (oponent)
Je mnoho dětí, které nečtou a ani číst nechtějí. Dramatická výchova a literatura mají k sobě blízko. Dramatická výchova může z literatury čerpat a k literatuře nás přivést. Já se ve své práci snažím tuto cestu naplnit. Přivést děti pomocí dramatické výchovy k literatuře. Vybrala jsem si jednu konkrétní knihu, protože si myslím, že je pro děti zajímavá a lze s ní velice hezky pracovat. Sám autor totiž tuto knihu napsal tak, že přímo vybízí k hlasitému předčítání nebo vypravování před širokým dětským (a ze svých zkušeností i ze zkušeností z okolí vím, že nejen dětským) publikem. Dramatická výchova je pro mnohé učitelky a učitele stále nové slovo se kterým si neví rady. Často netuší co znamená a pokud vědí, neumí si představit, jak zařadit dramatickou výchovu do vyučování. Ve své práci jsem provedla i výzkum, kterým jsem si tato svá tvrzení dokázala. Právě s myšlenkami na učitele z praxe, kteří se s dramatickou výchovou ještě nesetkala jsem tento projekt zpracovala. Abych měla jistotu, že projekt funguje a lze ho při vyučování využít, vyzkoušela jsem ho na své třídě. Volila jsem záměrně situace, které psychicky unesou i děti, které s dramatickými metodami a technikami nepřišly do styku. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Dramatickovýchovný projekt - Hobit
Schwarzová, Šárka ; Svobodová, Radmila (oponent) ; Marušák, Radek (vedoucí práce)
Je mnoho dětí, které nečtou a ani číst nechtějí. Dramatická výchova a literatura mají k sobě blízko. Dramatická výchova může z literatury čerpat a k literatuře nás přivést. Já se ve své práci snažím tuto cestu naplnit. Přivést děti pomocí dramatické výchovy k literatuře. Vybrala jsem si jednu konkrétní knihu, protože si myslím, že je pro děti zajímavá a lze s ní velice hezky pracovat. Sám autor totiž tuto knihu napsal tak, že přímo vybízí k hlasitému předčítání nebo vypravování před širokým dětským (a ze svých zkušeností i ze zkušeností z okolí vím, že nejen dětským) publikem. Dramatická výchova je pro mnohé učitelky a učitele stále nové slovo se kterým si neví rady. Často netuší co znamená a pokud vědí, neumí si představit, jak zařadit dramatickou výchovu do vyučování. Ve své práci jsem provedla i výzkum, kterým jsem si tato svá tvrzení dokázala. Právě s myšlenkami na učitele z praxe, kteří se s dramatickou výchovou ještě nesetkala jsem tento projekt zpracovala. Abych měla jistotu, že projekt funguje a lze ho při vyučování využít, vyzkoušela jsem ho na své třídě. Volila jsem záměrně situace, které psychicky unesou i děti, které s dramatickými metodami a technikami nepřišly do styku. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.