Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Specifika volby tanečního povolání ve srovnání s jinými typy škol
Schubertová, Erika ; Vítečková, Michaela (vedoucí práce) ; Koťa, Jaroslav (oponent)
Cílem této práce je vymezit možná specifika volby tanečního povolání ve srovnání s volbou povolání na jiných typech středních škol. Ke zjištění hlavního stimulu pro výběr studia na taneční konzervatoři byla zvolena motivace jakožto rozhodující faktor pro výběr profese (určitého typu střední školy). Výsledkem této rigorózní práce by mělo být stanovení specifik volby tanečního povolání - tedy, proč začínají děti studovat na taneční konzervatoři, do jaké míry průběh studia posiluje jejich původní motivaci a jestli po absolvování konzervatoře chtějí pracovat ve vystudovaném oboru. Zaměřujeme se právě na takto úzce specializovanou školu, protože se domníváme, že právě oblast vzdělávání na konzervatořích nebyla dosud předmětem zájmu pedagogických výzkumů. Aby měl náš problém skutečně výpovědní hodnotu, realizovali jsme výzkum jednak na taneční konzervatoři a jednak na dalších typech středních škol. Touto prací bychom chtěli přispět jednak ke zmapování důvodů, proč dítě začíná studovat právě na té určité škole a rovněž k tomu, kolik studentů chce po ukončení vybrané školy pracovat ve vystudovaném oboru. Fyzické nároky na studium taneční konzervatoře se dají plně srovnat s nároky vrcholového sportu. Tím se jistě významně liší od jiných typů středních škol. Nicméně liší se od nich ještě něčím jiným? Má volba...
Specifika volby tanečního povolání ve srovnání s jinými typy škol
Schubertová, Erika ; Vítečková, Michaela (vedoucí práce) ; Koťa, Jaroslav (oponent)
Cílem této práce je vymezit možná specifika volby tanečního povolání ve srovnání s volbou povolání na jiných typech středních škol. Ke zjištění hlavního stimulu pro výběr studia na taneční konzervatoři byla zvolena motivace jakožto rozhodující faktor pro výběr profese (určitého typu střední školy). Výsledkem této rigorózní práce by mělo být stanovení specifik volby tanečního povolání - tedy, proč začínají děti studovat na taneční konzervatoři, do jaké míry průběh studia posiluje jejich původní motivaci a jestli po absolvování konzervatoře chtějí pracovat ve vystudovaném oboru. Zaměřujeme se právě na takto úzce specializovanou školu, protože se domníváme, že právě oblast vzdělávání na konzervatořích nebyla dosud předmětem zájmu pedagogických výzkumů. Aby měl náš problém skutečně výpovědní hodnotu, realizovali jsme výzkum jednak na taneční konzervatoři a jednak na dalších typech středních škol. Touto prací bychom chtěli přispět jednak ke zmapování důvodů, proč dítě začíná studovat právě na té určité škole a rovněž k tomu, kolik studentů chce po ukončení vybrané školy pracovat ve vystudovaném oboru. Fyzické nároky na studium taneční konzervatoře se dají plně srovnat s nároky vrcholového sportu. Tím se jistě významně liší od jiných typů středních škol. Nicméně liší se od nich ještě něčím jiným? Má volba...
Domácí prostředí žáků v tanečních rodinách
Babická, Ivana ; JANEČEK, Václav (vedoucí práce) ; SCHUBERTOVÁ, Erika (oponent)
Bakalářská práce na téma "Domácí prostředí žáků v tanečních rodinách", popisuje rodinné prostředí, kde profese rodičů je tanec. Práce je rozdělena na dvě části. V první teoretické části jsou zmíněny pedagogické a psychologické odborné podklady o rodině a dětech. Druhá část vychází z výzkumu, který obsahuje výtah z rozhovorů od Zuzany a Jiřího Pokorných a Margarity a Vjačeslavu Pleškových. Cílem této práce bylo zmapování prostředí, ve kterém vyrůstají budoucí generace tanečníků.
Domovy mládeže a jejich využití studenty tanečních konzervatoří
Šimůnková, Lucie ; SCHUBERTOVÁ, Erika (vedoucí práce) ; KŘENKOVÁ, Mahulena (oponent)
Tato bakalářská práce zkoumá, jaké ubytovací možnosti nabízejí vybrané pražské taneční konzervatoře dojíždějícím studentům. První - teoretická část práce představuje strukturu českého školského systému, kde jsou ze vzdělávacích institucí podrobněji rozebrány osmileté konzervatoře a ze školských zařízení domovy mládeže. Dále charakterizuje vývojové období dospívání, kam svým věkem studenti konzervatoře spadají. Druhá - praktická část analyzuje výsledky výzkumné sondy, která proběhla za použití dotazníkové metody u mimopražských studentů dvou zvolených škol - Tanečního centra Praha a Taneční konzervatoře hl. m. Prahy. Zpracované informace byly použity k účelu ověření stanovených hypotéz a získání ucelenějšího pohledu na mimořádně náročnou životní etapu dojíždějících studentů.

Viz též: podobná jména autorů
2 Schubertová, Erika
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.