| |
|
Komunikační mix společnosti Tovares s.r.o.
Jamborová, Markéta ; Ryzá, Michaela (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na návrh vhodného komunikačního mixu, vycházející z analýzy současného stavu společnosti Tovares s.r.o., které se nedaří na trhu mezi konkurencí prosadit. Společnost se zabývá výrobou a distribucí kadeřnických potřeb - od nábytku přes veškerou techniku, chemii až po hřebeny a vlásenky. Práce má sloužit jako podklad, při zavedení vhodnějšího komunikačního mixu. Tento komunikační mix obsahuje návrh, který má za cíl oslovení nových zákazníků a udržení těch stávajících.
|
| |
| |
|
Komunikační mix společnosti Tovares s.r.o.
Jamborová, Markéta ; Ryzá, Michaela (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na návrh vhodného komunikačního mixu, vycházející z analýzy současného stavu společnosti Tovares s.r.o., které se nedaří na trhu mezi konkurencí prosadit. Společnost se zabývá výrobou a distribucí kadeřnických potřeb - od nábytku přes veškerou techniku, chemii až po hřebeny a vlásenky. Práce má sloužit jako podklad, při zavedení vhodnějšího komunikačního mixu. Tento komunikační mix obsahuje návrh, který má za cíl oslovení nových zákazníků a udržení těch stávajících.
|
| |