Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Zhodnocení online marketingových aktivit hudebního e-shopu Music-City
Rymeš, David ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Kudrna, Martin (oponent)
Cílem diplomové práce je zhodnotit dosavadní online marketingové aktivity Music-City, jednoho z předních prodejců hudebnin v České republice, zanalyzovat využití jednotlivých online marketingových nástrojů v kontextu se stanovenými cíli. V práci jsou zhodnoceny samotné webové stránky, placená inzerce ve vyhledávací síti Google, Seznam, reklama v obsahové síti Google, Seznam, placená inzerce a komunikace na sociální síti Facebook, interně tvořený mailing, tak mailing třetích stran a také práce se zbožovými srovnávači Heureka.cz a Zboží.cz. Na základě analýz a výsledků jsou následně navržena doporučení pro zefektivnění využívání online marketingových nástrojů.
Analýza komunikace společnosti Staropramen, a.s.
Rymeš, David ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Předmětem bakalářské práce je "Analýza komunikace společnosti Pivovary Staropramen, s.r.o.". Tato práce si klade za cíl prozkoumat jednotlivé nástroje marketingové komunikace, které využívá společnost Pivovary Staropramen při komunikaci s veřejností. Dále práce zkoumá komunikační kampaň pro podporu produktu Staropramen Cool Lemon. Teoretická část této práce se zabývá teoretickým popisem nástrojů komunikačního mixu. V praktické části jsou využity teoretické znalosti komunikačních nástrojů ve spojitosti s komunikačními aktivitami společnosti Pivovary Staropramen. Zhodnocení komunikační kampaně produktu Staropramen Cool Lemon je podpořeno jak spotřebitelským průzkumem společnosti, tak spotřebitelským průzkumem autora. Na základě zjištěných výsledků jsou následně podána doporučení pro budoucí komunikaci společnosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.