Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová strategie ZUŠ Vítězslava Nováka v Jindřichově Hradci
Ruschak, Michal ; Krbová, Jana (vedoucí práce) ; Luštický, Martin (oponent)
Diplomová práce se zabývá návrhem koncepce marketingové strategie příspěvkové organizace ZUŠ Vítězslava Nováka v Jindřichově Hradci. Teoreticko-metodolická východiska nejprve vymezují základní potřebnou terminologii, následně pak uvádí postup při zpracování marketingové strategie. Dále jsou řešena také specifika využití marketingu v neziskových organizacích a skladba komunikačního mixu, jemuž je věnována širší pozornost. V praktické části je vytvářena plánovací etapa strategického marketingového řízení. Výsledný návrh marketingové strategie a dílčí strategie komunikační vychází z výsledků analýz vnitřního a vnějšího prostředí organizace. Pro analyzování prostředí a současného stavu školy je využit kromě metod PEST, SWOT a Porterova modelu pěti sil také marketingový výzkum. V průběhu celé práce je vždy nejobsáhleji a nejpodrobněji rozebírána především jedna z dílčích částí marketingové strategie komunikační mix.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.