Žádný přesný výsledek pro Rozehnal,, Dalibor nebyl nalezen, zkusme místo něj použít Rozehnal Dalibor ...
Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.03 vteřin. 
Preliminary Design of a Small Two Seat Helicopter
Junas, Milan ; Rozehnal,, Dalibor (oponent) ; Petrásek, Miloslav (vedoucí práce)
The thesis deals the preliminary draft of the small two-seat helicopter with a piston engine. The aim of the thesis is not to propose a helicopter across the extent of the problems. Therefore we have chosen only selected issues which can be managed in the range of work. The introduction is focused on defining the general requirements imposed on proposed helicopter, formulating the basic conceptual and structural design according to the building regulation the relevant category. These ranges create a based assumption for right evaluation of the statistical analysis of the helicopters of the same or very near parameters category. Subsequently, there were defined the basic parameters of the proposed helicopter which make possible to solve the performance characteristics in the vertical and backward flight. The work is also focused on design of the rotor head of main rotor for the proposed helicopter, the definition of load acting on the rotor head, waving analysis and calculation of centrifugal forces acting on the main rotor blades. The design of the rotor head and also the helicopter as a whole will be graphically processed in the program Dassault Systemes Catia.
Minipivovar ve Vyškově
Zvolský, Dalibor ; Rozehnal, Miroslav (oponent) ; Štěpánek, Ladislav (vedoucí práce)
Diplomová práce – minipivovar ve Vyškově, je zpracována ve formě projektové dokumentace, obsahující všechny náležitosti dle platných předpisů. Navržený objekt je umístěn na parcele č. 2123/72 ve Vyškově. Objekt je situován jako samostatně stojící stavba na rovinném terénu. Má dvě nadzemní podlaží s částečným podsklepením. Je tvořen ze tří celků – minipivovaru, pivnicí s kuchyní a administrativní části. Jde o stavbu tvořenou z monolitického železobetonového skeletu, cihelných bloků s vegetační plochou střechou. Horní úroveň atiky je ve výšce 8,880 m. Součástí diplomové práce je i seminární práce – minipivovar ve Vyškově.
Optimalizace aerodynamických vlastností profilu
Müller, Jan ; Rozehnal,, Dalibor (oponent) ; Popela, Robert (oponent) ; Zelinka, Ivan (oponent) ; Ošmera, Pavel (vedoucí práce)
Obsahem předložené disertační práce je pokročilá optimalizace profilu nosné plochy obecného letounu. Pro optimalizaci je využito pokročilých metaheuristických optimalizačních technik, založených na evolučních výpočtech a rojových algoritmech. Pro tyto algoritmy je typická robustnost optimalizace a inženýrsky přijatelná míra konvergence a optimality řešení. V rámci řešení byly navrženy a implementovány podstatné modifikace původních optimalizací orientované na profil. Z původního evolučního algoritmu (EA) byla vytvořena nová varianta optimalizace profilu evolučními algoritmy (aEA), následně pak byla z původní optimalizace hejnem částic (PSO) vyvinuta nová varianta optimalizace profilu hejnem částic (aPSO). Dále pak byla vytvořena vlastní hybridizace uvedených metod v paralelní variantě. Pro proces optimalizace bylo využito modelu parametrizace Bezier-PARSEC 3434, generujícího tvar profilu. Pro optimalizace výchozího profilu byl použit parametrický model založeným na B-Spline. Simulace fluidní dynamiky pro výpočet základních aerodynamických vlastností (vztlak, odpor, moment), byl realizován programovým vybavením Xfoil. Výsledky byly následně verifikovány pomocí simulace dynamiky tekutin (CFD ANSYS Fluent). Z pohledu optimalizačních úloh, navržených optimalizací a implementací je zřejmé, že jde o komplexní mezioborovou úlohu, jejíž výsledky jsou prezentovány v této práci.
Optimalizace aerodynamických vlastností profilu
Müller, Jan ; Popela, Robert (oponent) ; Zelinka, Ivan (oponent) ; Rozehnal,, Dalibor (oponent) ; Ošmera, Pavel (vedoucí práce)
Obsahem předložené disertační práce je pokročilá optimalizace profilu nosné plochy obecného letounu. Pro optimalizaci je využito pokročilých metaheuristických optimalizačních technik, založených na evolučních výpočtech a rojových algoritmech. Pro tyto algoritmy je typická robustnost optimalizace a inženýrsky přijatelná míra konvergence a optimality řešení. V rámci řešení byly navrženy a implementovány podstatné modifikace původních optimalizací orientované na profil. Z původního evolučního algoritmu (EA) byla vytvořena nová varianta optimalizace profilu evolučními algoritmy (aEA), následně pak byla z původní optimalizace hejnem částic (PSO) vyvinuta nová varianta optimalizace profilu hejnem částic (aPSO). Dále pak byla vytvořena vlastní hybridizace uvedených metod v paralelní variantě. Pro proces optimalizace bylo využito modelu parametrizace Bezier-PARSEC 3434, generujícího tvar profilu. Pro optimalizace výchozího profilu byl použit parametrický model založeným na B-Spline. Simulace fluidní dynamiky pro výpočet základních aerodynamických vlastností (vztlak, odpor, moment), byl realizován programovým vybavením Xfoil. Výsledky byly následně verifikovány pomocí simulace dynamiky tekutin (CFD ANSYS Fluent). Z pohledu optimalizačních úloh, navržených optimalizací a implementací je zřejmé, že jde o komplexní mezioborovou úlohu, jejíž výsledky jsou prezentovány v této práci.
Preliminary Design of a Small Two Seat Helicopter
Junas, Milan ; Rozehnal,, Dalibor (oponent) ; Petrásek, Miloslav (vedoucí práce)
The thesis deals the preliminary draft of the small two-seat helicopter with a piston engine. The aim of the thesis is not to propose a helicopter across the extent of the problems. Therefore we have chosen only selected issues which can be managed in the range of work. The introduction is focused on defining the general requirements imposed on proposed helicopter, formulating the basic conceptual and structural design according to the building regulation the relevant category. These ranges create a based assumption for right evaluation of the statistical analysis of the helicopters of the same or very near parameters category. Subsequently, there were defined the basic parameters of the proposed helicopter which make possible to solve the performance characteristics in the vertical and backward flight. The work is also focused on design of the rotor head of main rotor for the proposed helicopter, the definition of load acting on the rotor head, waving analysis and calculation of centrifugal forces acting on the main rotor blades. The design of the rotor head and also the helicopter as a whole will be graphically processed in the program Dassault Systemes Catia.
Minipivovar ve Vyškově
Zvolský, Dalibor ; Rozehnal, Miroslav (oponent) ; Štěpánek, Ladislav (vedoucí práce)
Diplomová práce – minipivovar ve Vyškově, je zpracována ve formě projektové dokumentace, obsahující všechny náležitosti dle platných předpisů. Navržený objekt je umístěn na parcele č. 2123/72 ve Vyškově. Objekt je situován jako samostatně stojící stavba na rovinném terénu. Má dvě nadzemní podlaží s částečným podsklepením. Je tvořen ze tří celků – minipivovaru, pivnicí s kuchyní a administrativní části. Jde o stavbu tvořenou z monolitického železobetonového skeletu, cihelných bloků s vegetační plochou střechou. Horní úroveň atiky je ve výšce 8,880 m. Součástí diplomové práce je i seminární práce – minipivovar ve Vyškově.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.