Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Zavádění standardů kvality sociálních služeb
Rottová, Ivona ; Šiška, Jan (vedoucí práce) ; Zemková, Jaroslava (oponent)
Resumé Práce je pojata jako případová studie, zabývající se vlivem zavádění standardů kvality sociálních služeb do denního stacionáře pro lidi s mentálním a kombinovaným postižením. Zabývá se teoretickým vymezením této problematiky, konkrétně Zákonem o sociálních službách č. 108/2006 v platném znění pozdějších předpisů a novelizací a standardy kvality sociálních služeb ve vztahu k lidem s mentálním postižením. Dále pak vznikem a vývojem Diakonie ČCE střediska Ratolest v Praze a hodnocením praktických dopadů zavádění standardů kvality sociálních služeb na běžný chod tohoto zařízení z pohledu zaměstnanců a běžné praxe. Práci na standardech ve středisku Ratolest lze rozdělit na tři základní etapy. První etapa se týká let 2004 až 2007, kdy bylo na standardech poměrně intenzivně, ale ne příliš systematicky pracováno. Práce byla organizována primárně jedním zaměstnancem a vedením zařízení, v této době se udály převážně změny v praktickém přístupu ke klientům. Metodiky byly vypracovávány dle aktuální potřeby, v metodické oblasti nebyl jednotný řád a naplňování standardů bylo rozptýleno v různých dokumentech. V této době v zařízení také proběhly dvě "podpůrné" inspekce kvality sociálních služeb. V obou případech bylo hodnocení této služby velmi dobré. Během druhé etapy mezi roky 2008 a 2010 práce na standardech...
Zavádění standardů kvality sociálních služeb
Rottová, Ivona ; Šiška, Jan (vedoucí práce) ; Zemková, Jaroslava (oponent)
Resumé Práce je pojata jako případová studie, zabývající se vlivem zavádění standardů kvality sociálních služeb do denního stacionáře pro lidi s mentálním a kombinovaným postižením. Zabývá se teoretickým vymezením této problematiky, konkrétně Zákonem o sociálních službách č. 108/2006 v platném znění pozdějších předpisů a novelizací a standardy kvality sociálních služeb ve vztahu k lidem s mentálním postižením. Dále pak vznikem a vývojem Diakonie ČCE střediska Ratolest v Praze a hodnocením praktických dopadů zavádění standardů kvality sociálních služeb na běžný chod tohoto zařízení z pohledu zaměstnanců a běžné praxe. Práci na standardech ve středisku Ratolest lze rozdělit na tři základní etapy. První etapa se týká let 2004 až 2007, kdy bylo na standardech poměrně intenzivně, ale ne příliš systematicky pracováno. Práce byla organizována primárně jedním zaměstnancem a vedením zařízení, v této době se udály převážně změny v praktickém přístupu ke klientům. Metodiky byly vypracovávány dle aktuální potřeby, v metodické oblasti nebyl jednotný řád a naplňování standardů bylo rozptýleno v různých dokumentech. V této době v zařízení také proběhly dvě "podpůrné" inspekce kvality sociálních služeb. V obou případech bylo hodnocení této služby velmi dobré. Během druhé etapy mezi roky 2008 a 2010 práce na standardech...

Viz též: podobná jména autorů
4 ROTTOVÁ, Ivona
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.