Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh podchodu pod železniční tratí
Rotroeklová, Petra ; Nečas, Radim (oponent) ; Zich, Miloš (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je návrh železobetonového podchodu pod železniční tratí. Konstrukce podchodu byla uvažována jako uzavřený rám, který je založený plošně na pružném podloží. V práci byl řešen jeden dilatační celek o délce 11 m z celkové délky 63 m. Pro výpočet účinků zatížení byl použit program Scia Engineer, výkresy byly rýsovány v programu AutoCAD a posouzení s výpočty bylo provedeno pomocí MS Excel a ručně. Konstrukce byla navržena a posouzena dle platných norem na mezní stav únosnosti a mezní stav použitelnosti.
Statický a konstrukční návrh rozhledny na kopci Horničí
Rotroeklová, Petra ; Pešek, Ondřej (oponent) ; Bukovská, Pavla (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je statický a konstrukční návrh rozhledny na kopci Horničí. Pro návrh byla použita kombinace ocelových a dřevěných prvků. Byly vypracovány dvě varianty řešení, které byly vymodelovány a posouzeny v programu Scia Engineer dle platných norem na mezní stav únosnosti a mezní stav použitelnosti. Následně byly varianty porovnány a pro vybranou variantu byla vypracována technická zpráva, podrobný statický výpočet a výkresová dokumentace.
Statický a konstrukční návrh rozhledny na kopci Horničí
Rotroeklová, Petra ; Pešek, Ondřej (oponent) ; Bukovská, Pavla (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je statický a konstrukční návrh rozhledny na kopci Horničí. Pro návrh byla použita kombinace ocelových a dřevěných prvků. Byly vypracovány dvě varianty řešení, které byly vymodelovány a posouzeny v programu Scia Engineer dle platných norem na mezní stav únosnosti a mezní stav použitelnosti. Následně byly varianty porovnány a pro vybranou variantu byla vypracována technická zpráva, podrobný statický výpočet a výkresová dokumentace.
Návrh podchodu pod železniční tratí
Rotroeklová, Petra ; Nečas, Radim (oponent) ; Zich, Miloš (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je návrh železobetonového podchodu pod železniční tratí. Konstrukce podchodu byla uvažována jako uzavřený rám, který je založený plošně na pružném podloží. V práci byl řešen jeden dilatační celek o délce 11 m z celkové délky 63 m. Pro výpočet účinků zatížení byl použit program Scia Engineer, výkresy byly rýsovány v programu AutoCAD a posouzení s výpočty bylo provedeno pomocí MS Excel a ručně. Konstrukce byla navržena a posouzena dle platných norem na mezní stav únosnosti a mezní stav použitelnosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.