Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Use of internet marketing in promotion of Slovakia as the tourism destination
Jutková, Jaroslava ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Rojkovičová, Veronika (oponent)
Diplomová práce se věnuje tématu internetového marketingu a jeho využití v propagaci cestovního ruchu na Slovensku. Popisuje možnosti propagace destinace cestovního ruchu, porovnáva typy médií a blíže se zaměřuje na internet jako marketingové médium. Představuje vybrané nástroje internetového marketingu nejlépe aplikovatelné pro propagaci destince. Zaměřuje se rovněž na subjekty propagující cestovní ruch na Slovensku a představuje nejdůležitější webové stránky prezentující Slovensko. Mapuje aktuální využití nástrojů internetového marketingu v propagaci Slovenska a porovnává je s příklady využití jinými destinacemi. Následují konkrétní návrhy, jak sa uvedené nástroje internetového marketingu dají aplikovat. Rozvíjí témata jako využií sociálních médií a YouTube, rozvoj satelitních webových stránek a placené reklamy vo vyhledávačích. Práce obsahuje reálný návrh PPC (Pay-Per-Click) kampaně, ale neopomíná ani mobil marketing nebo využití různých webových aplikací. V budoucnu bude již nyní silný trend internetové komunikace dále posilovat. Cílem práce bylo proto navrhnout aplikovatelný mix nástrojů, které by výrazným způsobem pomohly zlepšit postavení Slovenska ve světovém cestovním ruchu.
New Trends in on-line Marketing
Palkovič, Lukáš ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Rojkovičová, Veronika (oponent)
Bakalářská práce se zabývá novými trendy v oblasti internetového marketingu, konkrétně virálním marketingem. V teoretické části je charakterizován proces virální kampaně, jeho jednotlivé složky a aspekty v on-line prostředí. V samostatné kapitole jsou rozebrány sociální sítě, jejich role ve virálním marketingu a proces tvorby virálního videa. Praktická část obsahuje analýzu konkrétních virální kampaní a vyhodnocení dotazníkového šetření. Cílem bakalářské práce je objasnění mechanismu virálního marketingu, identifikace klíčových faktorů úspěchu a rozbor specifik pro český trh. Na závěr jsou představeny nové trendy ve virálním marketingu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.