Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
New trends in marketing communication applied on Russian market
Repková, Kamila ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Zamykalová, Miroslava (oponent)
REPKOVÁ, Kamila: Nové trendy v uplatňovánínástrojů marketingové komunikace na ruském trhu. Vysoká škola ekonomická v Praze, Fakulta mezinárodních vztahů, obor Mezinárodní obchod. Vedoucí závěrečné práce: Ing. Soňa Gullová, Ph.D. Praha, 2017, 75 s. Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku marketingové komunikace v současné Ruské federaci. Cílem práce je charakterizovat a analyzovat nové trendy marketingové komunikace v současnosti aplikované na ruském trhu. Teoretická část definuje a zkoumá základní pojmy spojené s marketingovou komunikaci, konkrétněji potom marketingovým mixem, komunikačním mixem a jeho jednotlivými komponentemi. Analyzuje ruský marketingový trh, ruského psotřebitele, spotřebitelské rozdíly a využití jednotlivých médií v marketingu. Praktická část podrobně zkoumá propagační aktivity v současnosti aplikované na ruském trhu. Konkrétněji se věnuje především online reklamě, reklamě v televizi a sponzoringu. Z analýzy údajů jsou vytvořené závěry ve formě hodnocení účinnosti jednotlivých nástrojů marketingové komunikace. Závěrečná kapitola poskytuje popis specifik nových trendů v marketingové komunikaci na ruském trhu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.