Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Hodnocení zaměstnanců
Recová, Daniela ; Šnýdrová, Ivana (oponent) ; Kocianová, Renata (vedoucí práce)
V poslední době se cílem každé orgamzace stalo zvyšování výkonnosti a potažmo tak i zisku. Jak lze však dosáhnout tohoto nesnadného cíle? Toho, aby v organizaci vše ladilo a docházelo k plnému využití všech zdrojů potřebných pro úspěch společnosti. Dnes již každý ví, že základ fungování každého podniku tvoří rovnováha mezi zdroji materiálními, finančními, informacemi a lidmi působícími v podniku i mimo něj. V současné době už není třeba vést diskuzi o tom, který z těchto zdrojů zabezpečujících chod každé společnosti, je nejdůležitější. Právě lidé představují jádro každého podniku, bez něhož by žádná organizace, bez něhož by žádná organizace, bez ohledu na náplň činnosti, velikost a formu, nemohla existovat. I přes výše uvedeno skutečnost neJsou mnohdy lidé a jejich práce řádně doceněni, stejně jako samotná práce s lidmi v podniku vůbec. Právě lidé však tvoří páteř každé společnosti a každý jeden z nás se, aniž si to uvědomujeme, stává denně součástí pavučiny mezilidských vztahů na svém pracovišti, kde se různou měrou podílíme na fungování celé organizace. Potřeba koordinovat vztahy mezi lidmi navzájem a mezi zaměstnanci a vedením společnosti dala vzniknout samostatnému oboru, jehož hlavní náplní se stala právě práce s lidmi jako nejdůležitějšími součástmi každé společnosti. Už dávno se přestalo na...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.