Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Problematika organizačního učení v podmínkách jednotřídní mateřské školy, její specifika a potenciál
Randová, Kamila ; Voda, Jan (vedoucí práce) ; Trunda, Jiří (oponent)
NÁZEV: Problematika organizačního učení v podmínkách jednotřídní mateřské školy, její specifika a potenciál AUTOR: Kamila Randová KATEDRA (ÚSTAV): Centrum školského managementu VEDOUCÍ PRÁCE: PhDr. Voda Jan, Ph.D ABSTRAKT: Bakalářská práce se zaměřuje na koncept učící se organizace a různé formy organizačního učení, ke kterému dochází v podmínkách mateřské školy. V teoretické části se především zabývá vnějšími a vnitřními podmínkami v řízení jednotřídní mateřské školy. Cílem této práce je pojmenovat specifika, které ovlivňují proces organizačního učení, a stanovit zásady jednotřídní mateřské školy jako učící se organizace. Ve výzkumné části jsou podmínky mateřských škol ověřeny formou dotazníkového řešení a v závěru jsou vyhodnocené, zda podle stanovených zásad mají vnitřní a vnější podmínky vliv na organizační učení v ostatních jednotřídních mateřských školách. KLÍČOVÁ SLOVA: Mateřská škola, učící se organizace, organizační učení, vnější a vnitřní podmínky, spolupráce
Problematika organizačního učení v podmínkách jednotřídní mateřské školy, její specifika a potenciál
Randová, Kamila ; Voda, Jan (vedoucí práce) ; Trunda, Jiří (oponent)
NÁZEV: Problematika organizačního učení v podmínkách jednotřídní mateřské školy, její specifika a potenciál AUTOR: Kamila Randová KATEDRA (ÚSTAV): Centrum školského managementu VEDOUCÍ PRÁCE: PhDr. Voda Jan, Ph.D ABSTRAKT: Bakalářská práce se zaměřuje na koncept učící se organizace a různé formy organizačního učení, ke kterému dochází v podmínkách mateřské školy. V teoretické části se především zabývá vnějšími a vnitřními podmínkami v řízení jednotřídní mateřské školy. Cílem této práce je pojmenovat specifika, které ovlivňují proces organizačního učení, a stanovit zásady jednotřídní mateřské školy jako učící se organizace. Ve výzkumné části jsou podmínky mateřských škol ověřeny formou dotazníkového řešení a v závěru jsou vyhodnocené, zda podle stanovených zásad mají vnitřní a vnější podmínky vliv na organizační učení v ostatních jednotřídních mateřských školách. KLÍČOVÁ SLOVA: Mateřská škola, učící se organizace, organizační učení, vnější a vnitřní podmínky, spolupráce

Viz též: podobná jména autorů
2 Řandová, Klára
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.