Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová a komunikační strategie průmyslového podniku
Rajmicová, Iva ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Tomášek, Přemysl (oponent)
Práce se zabývá problematikou průmyslového marketingu a komerčních komunikací firmy poskytující služby na B2B trhu. Přestože většina firem prodává právě ostatním podnikům, jsou principy B2B marketingu méně známé a propracované než postupy na spotřebitelském trhu. I na průmyslovém trhu je ovšem marketing nezbytný. Práce je členěna do čtyř kapitol. První kapitola seznamuje čtenáře s obecným pojetím marketingu a jeho současnou podobou. Následující dvě kapitoly se zabývají specifiky marketingu služeb a problematikou aplikace marketingu na mezipodnikových trzích. Rozsáhlejší závěrečná část představuje analýzu marketingové a komunikační strategie společnosti Advanced World Transport a.s., která je jedním z nejvýznamnějších soukromých železničních dopravců v Evropě.
Rizikovost mezinárodního podnikání
Rajmicová, Iva ; Taušer, Josef (vedoucí práce) ; Černá, Iveta (oponent)
Shrnutí základních charakteristik problematiky rizikovosti mezinárodního podnikání pro zahraničně orientované obchodní subjekty, spolu se zohledněním aktuálních trendů v této oblasti. Úvodní část se zabývá obecným vymezením rizikovosti podnikání a její charakteristikou v podmínkách globalizace a liberalizace. V druhé kapitole jsou rizika konkrétně klasifikována. Důraz je kladen také na identifikaci a analýzu rizik. Třetí kapitola se věnuje oblasti řízení a regulace rizik. V následující kapitole jsou rizika v příslušných tématických skupinách konkrétně popsána a analyzována. Závěrečná část je autorčiným osobním zhodnocením problematiky rizikovosti, pozornost je věnována také ekonomické krizi.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.