Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Šablony odborných prací pro LaTeX
Bartlík, Jakub ; Sklenák, Vilém (vedoucí práce) ; Radváková, Věra (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá systémem \LaTeX , který můžeme použít pro vytvoření odborných prací. Je vhodnou, byť uživatelsky náročnější, alternativou ke klasickým textovým editorům. Jeho hlavní přínos spočívá v lepším a přesnějším formátování. Smyslem mojí práce je přiblížení systému \LaTeX , popisuji práci s ním tak, aby byl čtenář po přečtení této práce schopný pochopit, jak systém funguje a vytvořit v systému \LaTeX ~vlastní odborný dokument, respektive odbornou práci, podle standardů Vysoké školy ekonomické v Praze. Cílem práce je vytvořit šablony, které budou moci studenti Vysoké školy ekonomické v Praze použít k vytvoření odborné práce. Práce je rozdělena do dvou částí. První část je teoretická, kde vysvětluji, jak s \LaTeX em pracovat a jaké jsou jeho základní syntaxe. V druhé - praktické - části se zabývám samotnou tvorbou odborné práce v systému \LaTeX. Šablony určené pro \LaTeX ~a zároveň vhodné pro studenty Vysoké školy ekonomické v Praze pro tvorbu odborných prací jsem vytvářel na základě oficiálních požadavků na formální úpravu závěrečných prací vydaných Katedrou informačních technologií, z Fakulty Informatiky a Statistiky na Vysoké škole ekonomické v Praze. Sama tato práce tyto šablony dodržuje a je proto příkladem, že šablony mohou být použity pro napsání odborné práce na vysokých školách. Dostupnost různých programů a editorů je dnes velká a studenti, kteří vytváří odborné práce mají spoustu možností, a proto je dobré tyto možnosti znát a orientovat se v nich. V tomto směru je má práce přínosná a může sloužit jako manuál pro budoucí uživatele \LaTeX u, jednoho z takových užitečných systémů.
Analýza a možnosti využití ICT ve výuce na základních a středních školách
Dvořáková, Eva ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Radváková, Věra (oponent)
Cílem práce je pomocí dotazníkového šetření u žáků základních škol, studentů středních škol, učitelů a ICT koordinátorů základních a středních škol analyzovat a popsat současný stav využití ICT ve výuce a navrhnout vhodné využití ICT ve výuce. První čtyři kapitoly jsou zaměřené teoreticky a vysvětlují základní pojmy, které s tématem ICT ve výuce souvisí. Kapitola první definuje pojem ICT, jeho historii a představuje konkrétní příklady ICT. Druhá kapitola se soustředí na ICT ve výuce, teorii výuky, vývoj uplatnění ICT ve výuce dříve a nyní a výhody ICT ve výuce. Třetí oddíl obsahuje role, které vystupují ve výuce v rámci využití ICT tedy funkci pedagogů a roli ICT koordinátorů a postoje expertů, poslední teoretická část se zabývá mezinárodním srovnáním. Následující část obsahuje popis a analýzu dotazníkového šetření. Závěrečná část pojednává o návrzích a doporučeních, jak ICT ve výuce využívat.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.