Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití systému CRM v podmínkách telekomunikační společnosti
Pokorná, Martina ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Radkovský, Lukáš (oponent)
Customer relationship management představuje řízení vztahů se zákazníky společností. Za dobu své existence se pohled na jeho význam posunul od roviny softwaru k ucelenému vztahu k zákazníkovi. Tato bakalářská práce popisuje, jak se s inovací CRM systému vyrovnala společnost Vodafone, a.s. Cílem práce je přiblížit využití CRM u telekomunikační společnosti. V první kapitole jsem se zaměřila na dostupné CRM produkty na českém trhu. Vybrala jsem klíčová řešení pro malé, střední a velké firmy. Druhá kapitola se věnuje společnosti Siebel Systems a jejím nabízeným produktům, především produkt eBusiness, který byl ve Vodafonu, a.s. implementován. Třetí kapitola představuje implementaci nového řešení. Na závěr této práce hodnotím přínosy nového CRM pro Vodafone, a.s..

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.