Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza marketingové strategie vybrané společnosti
Preňková, Martina ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Putirková, Soňa (oponent)
Cílem diplomové práce je navržení marketingové strategie společnosti, která se zabývá poskytováním jazykových kurzů v zahraničí. Teoretická část práce zahrnuje situační analýzu vnitřního a vnějšího prostředí společnosti a z nich vycházející výstupy tvořící SWOT analýzu. Praktická část zahrnuje konkrétní informace o hospodaření firmy a marketingovou strategii, kterou se v současné době řídí. Dále pak analýzu konkurence, organizační struktury, lidských zdrojů, produktového portfolia, cenové politiky a komunikace.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.