Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Specifika neziskových organizací a jejich financování
Pudíková, Jana ; Petrák, Pavel (oponent) ; Pernica, Martin (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na specifika neziskových organizací a formy jejího financování. Teoretická část práce je zaměřena na právní legislativu týkající se neziskového sektoru, vymezení základních pojmů a charakteristiku jednotlivých forem neziskových organizací. V praktické části je představena organizace, ve které provádím analýzu její finanční situace pomocí vybraných metod a v závěru práce navrhuji řešení, které by měly přispět ke stabilizaci financování a celkového rozvoje organizace.
Specifika neziskových organizací a jejich financování
Pudíková, Jana ; Petrák, Pavel (oponent) ; Pernica, Martin (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na specifika neziskových organizací a formy jejího financování. Teoretická část práce je zaměřena na právní legislativu týkající se neziskového sektoru, vymezení základních pojmů a charakteristiku jednotlivých forem neziskových organizací. V praktické části je představena organizace, ve které provádím analýzu její finanční situace pomocí vybraných metod a v závěru práce navrhuji řešení, které by měly přispět ke stabilizaci financování a celkového rozvoje organizace.
Prediktory čtenářského vývoje v kontextu rizika specifických poruch učení.
PUDÍKOVÁ, Jana
Diplomová práce se zabývá možnostmi predikce dyslexie u dětí mladšího školního věku. Práce je členěna do dvou částí části teoretické a části praktické. V úvodu části teoretické nahlížím do oblasti čtenářského vývoje. Nosnou konstrukci poté představují způsoby predikce čtenářského neúspěchu a následná diagnostika dyslexie. V tomto ohledu pracuji s dítětem předškolního věku a žákem na počátku školní docházky. Uvádím příklady několika prediktivních baterií. Teoretickou část uzavírám aktuálními informacemi o prevalenci dyslexie v České republice a v zahraničí. Část praktická navazuje na část teoretickou. Jejím obsahem jsou výsledky výzkumného šetření, ve kterém jsem prostřednictvím Souboru specifických zkoušek sledovala morfologické a fonologické schopnosti a způsob čtení u žáků druhého ročníku ZŠ. Hlavním cílem diplomové práce bylo zjistit, jaká je souvislost mezi výkonem ve čtení a morfologickými a fonologickými schopnostmi. Ke splnění cíle bylo použito testové metody kvantitativního výzkumu.

Viz též: podobná jména autorů
4 PUDÍKOVÁ, Jana
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.