Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
K vybraným aspektům domácího vzdělávání
Prokopius, Martin ; Tvrzová, Ivana (vedoucí práce) ; Kasíková, Hana (oponent)
Domácí vzdělávání je v naší zemi povoleno od roku 1998. Nejprve bylo povoleno pouze jako pětiletý experiment pro děti prvního stupně základní školy, který byl poté o rok prodloužen. Od 1.1.2005 po přijetí nového školského zákona může tuto formu vzdělávání nabízet jakákoliv základní škola a to na prvním stupni. V teoretické části je uveden vývoj a průběh domácího vzdělávání v zahraničí a objasňuje se domácí vzdělávání v ČR, jeho vývoj, průběh a realizace. Jsou zde uvedeny metody vyučování, motivace pro volbu domácího vzdělávání a způsoby klasifikace v domácím vzdělávání. Součástí diplomové práce jsou také strukturované rozhovory a kazuistika. Strukturované rozhovory zjišťují rozdíly mezi cíli a metodami výuky v domácím vzdělávání a ve škole. Kazuistika nám má odhalit průběh domácího vzdělávání v jedné konkrétní rodině.
K vybraným aspektům domácího vzdělávání
Prokopius, Martin ; Kasíková, Hana (oponent) ; Tvrzová, Ivana (vedoucí práce)
Domácí vzdělávání je v naší zemi povoleno od roku 1998. Nejprve bylo povoleno pouze jako pětiletý experiment pro děti prvního stupně základní školy, který byl poté o rok prodloužen. Od 1.1.2005 po přijetí nového školského zákona může tuto formu vzdělávání nabízet jakákoliv základní škola a to na prvním stupni. V teoretické části je uveden vývoj a průběh domácího vzdělávání v zahraničí a objasňuje se domácí vzdělávání v ČR, jeho vývoj, průběh a realizace. Jsou zde uvedeny metody vyučování, motivace pro volbu domácího vzdělávání a způsoby klasifikace v domácím vzdělávání. Součástí diplomové práce jsou také strukturované rozhovory a kazuistika. Strukturované rozhovory zjišťují rozdíly mezi cíli a metodami výuky v domácím vzdělávání a ve škole. Kazuistika nám má odhalit průběh domácího vzdělávání v jedné konkrétní rodině.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.