Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Influencer marketing v oblasti kosmetických výrobků
Procházková, Karla
Bakalářská práce se zabývá influencer marketingem v oblasti kosmetických výrobků a jeho vlivem na spotřebitele. Literární část práce seznamuje čtenáře s influencer marketingem a jeho využitím. V praktická část reprezentuje dotazníkové šetření, které zkoumá, zda jsou zákazníci ovlivněni tímto druhem marketingu.

Viz též: podobná jména autorů
6 PROCHÁZKOVÁ, Kamila
16 PROCHÁZKOVÁ, Klára
10 PROCHÁZKOVÁ, Kristýna
6 Procházková, Kamila
2 Procházková, Karolína
2 Procházková, Katarína
43 Procházková, Kateřina
2 Procházková, Kateřina,
16 Procházková, Klára
1 Procházková, Kristina
10 Procházková, Kristýna
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.