Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Lokalizace bifurkací ve snímcích sítnice
Pres, Martin ; Drahanský, Martin (oponent) ; Semerád, Lukáš (vedoucí práce)
Mezi hlavní prvky sítnice z biometrického hlediska patří slepá skvrna, žlutá skvrna a rozložení cév v sítnici. Větvení cév je pro každého jedince unikátní a právě tato vlastnost se využívá v biometrických systémech pro rozpoznávání osob podle obrazu sítnice. Tento dokument popisuje metodu pro lokalizaci slepé a žluté skvrny, dále se věnuje metodě pro zvýraznění krevních cév, založené na známé metodě \emph{Matched filters}, a nakonec rozebírá lokalizaci bifurkací v extrahovaném krevním řečišti. Hlavním cílem této práce je vytvořit aplikaci pro automatizovanou úpravu snímků sítnice, segmentaci krevního řečiště a lokalizaci markantů. Program je implementován v jazyce Java s využitím knihovny OpenCV.
Port hry Digger na současné operační systémy
Pres, Martin ; Mlích, Jozef (oponent) ; Pečiva, Jan (vedoucí práce)
Práce se zabývá vývojem portu hry Digger podle vzoru existující hry Digger Remastered. Vývoj probíhá od analýzy chování referenční hry přes návrh aplikace po její implementaci v jazyce C++ a nasazení. Teoretická část práce se věnuje výběru vhodných knihoven frameworku Qt a návrhu herních mechanik. Praktická část se pak podrobně věnuje implementaci jednotlivých navržených entit a způsobu distribuce hotové aplikace.
Lokalizace bifurkací ve snímcích sítnice
Pres, Martin ; Drahanský, Martin (oponent) ; Semerád, Lukáš (vedoucí práce)
Mezi hlavní prvky sítnice z biometrického hlediska patří slepá skvrna, žlutá skvrna a rozložení cév v sítnici. Větvení cév je pro každého jedince unikátní a právě tato vlastnost se využívá v biometrických systémech pro rozpoznávání osob podle obrazu sítnice. Tento dokument popisuje metodu pro lokalizaci slepé a žluté skvrny, dále se věnuje metodě pro zvýraznění krevních cév, založené na známé metodě \emph{Matched filters}, a nakonec rozebírá lokalizaci bifurkací v extrahovaném krevním řečišti. Hlavním cílem této práce je vytvořit aplikaci pro automatizovanou úpravu snímků sítnice, segmentaci krevního řečiště a lokalizaci markantů. Program je implementován v jazyce Java s využitím knihovny OpenCV.
Port hry Digger na současné operační systémy
Pres, Martin ; Mlích, Jozef (oponent) ; Pečiva, Jan (vedoucí práce)
Práce se zabývá vývojem portu hry Digger podle vzoru existující hry Digger Remastered. Vývoj probíhá od analýzy chování referenční hry přes návrh aplikace po její implementaci v jazyce C++ a nasazení. Teoretická část práce se věnuje výběru vhodných knihoven frameworku Qt a návrhu herních mechanik. Praktická část se pak podrobně věnuje implementaci jednotlivých navržených entit a způsobu distribuce hotové aplikace.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.