Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza marketingové strategie vybrané společnosti
Preňková, Martina ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Putirková, Soňa (oponent)
Cílem diplomové práce je navržení marketingové strategie společnosti, která se zabývá poskytováním jazykových kurzů v zahraničí. Teoretická část práce zahrnuje situační analýzu vnitřního a vnějšího prostředí společnosti a z nich vycházející výstupy tvořící SWOT analýzu. Praktická část zahrnuje konkrétní informace o hospodaření firmy a marketingovou strategii, kterou se v současné době řídí. Dále pak analýzu konkurence, organizační struktury, lidských zdrojů, produktového portfolia, cenové politiky a komunikace.
Výzkum nákupního chování spotřebitele a obchodní vybavenost v Karlových Varech
Preňková, Martina ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Cimler, Petr (oponent)
Bakalářská práce analyzuje nákupní chování spotřebitelů a obchodní vybavenost města Karlovy Vary. Popisuje maloobchodní síť prodejen, které se zaměřují na prodej potravinářského zboží. Analýza vychází z dotazníkového šetření, ve kterém je zkoumána struktura nakupujících, frekvence návštěvnosti a aspekty ovlivňující výběr hlavní prodejny. Závěr tvoří shrnutí výstupů šetření a porovnání s celorepublikovými trendy nákupního chování spotřebitelů.

Viz též: podobná jména autorů
1 PREŇKOVÁ, Michaela
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.