Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Prediktivní analýza - postup a tvorba prediktivních modelů
Praus, Ondřej ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Mrázek, Luboš (oponent)
Řešenou oblastí diplomové práce je prediktivní analýza. Tento typ analýzy využívá historická data a prediktivní modely k předpovědi určitého jevu. Hlavním cílem práce je popsání prediktivní analýzy a jejího procesu z teoretického i praktického hlediska. Dílčí cíle jsou praktická realizace projektu prediktivní analýzy ve významné pojišťovně působící na českém trhu a zlepšení současného stavu predikce podvodných pojistných událostí. Práce je rozdělená na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je popsán proces prediktivní analýzy a několik typů prediktivních modelů. Praktická část, na kterou je kladen důraz, popisuje realizaci projektu prediktivní analýzy ve firmě. V praktické části jsou nejprve přiblíženy techniky skladby dat při tvorbě datamartu. Nad připraveným datamartem jsou pak vyvíjeny různé typy prediktivních modelů. Pro názornost práce zahrnuje praktické příklady a řešené problémy. Hlavním přínosem práce je detailní popis řešení projektu, díky kterému je oblast prediktivní analýzy lépe pochopitelná. Přínosem úspěšně provedené prediktivní analýzy je zlepšení současného stavu detekce podvodných událostí v podniku.
Základy formátu X3D
Praus, Ondřej ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Buchalcevová, Alena (oponent)
Cílem práce je vytvoření uživatelské příručky, popisující formát X3D a jeho rostoucí potenciál na poli informačních technologií. X3D umožňuje tvorbu 3D scén, které lze prezentovat na internetu, nebo je integrovat do aplikací. Práce je rozdělena do několika tematických celků, týkajících se tvorby scény, jejího zobrazení a přidání funkcionality. Nejprve jsou představeny nástroje pro zobrazení a editaci scén. Poté se práce zaměřuje na popis tvorby jednoduché scény. Pokryta jsou témata týkající se vytvoření modelu, který je následně obarven, otexturován a nakonec nasvícen. Zmíněny jsou též vybrané možnosti zobrazení scény. Nakonec jsou popsány způsoby, jak X3D scénám přidat funkcionalitu, v závislosti na způsobu jejich zobrazení. Teoretický výklad často doprovází názorné příklady zdrojového kódu a jejich výsledné rendery.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.