Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Propagace značky na internetu
Prajzlerová, Adéla ; Pilař, Ladislav (vedoucí práce) ; Rojík, Stanislav (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na propagaci značky na internetu, konkrétně značky Airhole v České republice. Je rozdělena na dvě části, a to na část teoretickou a následně na část praktickou, kde jsou využívány získané teoretické poznatky a je zde realizován návrh propagace značky na internetu. Literární rešerše se zaměřuje na samotný vznik on-line marketingu, propagace na internetu a na výhody, které s sebou tento druh marketingu přináší. Následně jsou v této části popsány a vysvětleny nástroje, které jsou nezbytné pro správné fungování a měření marketingu na internetu. Je zde také popsána marketingová strategie na internetu, co je nezbytné provést jako první, jak postupovat a na co se zaměřit. Velmi důležité je také správné využití webové analytiky, kdy je nutné si nejdříve zvolit, co se bude měřit a hlavně jaké nástroje budou k danému účelu využity. Praktická část využívá informace získané v části teoretické pro návrh propagace značky Airhole na internetu. Nejdříve byly stanoveny cíle a poté byla analyzována konkurence na trhu. Následně byl sestavován vlastní návrh. Bylo zapotřebí určit cílovou skupinu a podobu nových webových stránek. Dále byly zvoleny vhodné nástroje, aktivity, časový plán a rozpočet pro správně fungující a efektivní internetovou propagaci značky Airhole. Z uvedených údajů byl stanoven odhad očekávaných výsledků návrhu.

Viz též: podobná jména autorů
1 Prajzlerová, Anna
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.