Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová strategie vybraného podniku cestovního ruchu
Pragrová, Lucie ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Khol, Roman (oponent)
Diplomová práce pojednává o marketingové strategii cestovní kanceláře CK S úsměvem, která organizuje sportovní zájezdy nejen s aerobikem. Cílem práce je charakterizovat a zhodnotit současnou marketingovou strategii CK S úsměvem a navrhnout eventuální změny nebo zlepšení. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část představuje uvedení do problematiky cestovního ruchu a marketingu cestovního ruchu. Praktická část vychází z teoretického základu. Marketingová strategie CK S úsměvem bude rozebrána pomocí PEST analýzy, SWOT analýzy, analýzy konkurence, dotazníkového šetření, ohlasů zákazníků, osobní zkušenosti a pohovoru s majiteli CK S úsměvem. V závěru práce budou potvrzeny nebo vyvráceny hypotézy vytyčené v úvodu.
Instituce ochrany spotřebitele - komparace České republiky a Španělska
Pragrová, Lucie ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Náplní bakalářské práce je nejen charakteristika orgánů státní správy a občanských organizací, jenž se zabývají ochranou spotřebitele, ale i vymezení základních právních předpisů, které spotřebitelskou problematiku upravují, a nakonec také šíření informací pro spotřebitele v hromadných sdělovacích prostředcích. Cílem této práce je představit a porovnat instituce ochrany spotřebitele v České republice a v další členské zemi Evropské unie - Španělsku.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.