Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Podnikatelský plán vytvoření distribuční sítě společnosti Porcelanosa v České republice
Prade, Lukáš ; Svobodová, Ivana (vedoucí práce) ; Švarc, Zbyněk (oponent)
Cílem diplomové práce je sestavení podnikatelského plánu pro již fungující společnost Design Bath, která působí jako velkoobchod a výhradní zástupce společnosti PORCELANOSA Grupo na českém trhu keramických obkladů a dlažeb. Podnikatelský plán bude zaměřen na vytvoření a rozšíření dosavadní distribuční sítě sortimentu PORCELANOSA Grupo v ČR a měl by sloužit jako podklad pro budoucí kvalifikované rozhodování v oblasti dlouhodobé strategie společnosti Design Bath. Na základě sestaveného podnikatelského plánu by měl být čtenář schopen posoudit reálnost podnikatelského záměru. V souvislosti se sestavováním podnikatelského plánu bylo nejprve potřeba tuto tematiku definovat v obecné rovině. Obecný teoretický základ je spolu s metodologií průzkumu trhu obsahem teoretické části práce. Praktická část tvoří hlavní rámec diplomové práce a je v ní systematicky přiblížena nejprve situace na světovém a českém trhu obkladů a dlažeb za účelem pochopení podnikatelské příležitosti. Dále se praktická část zabývá popisem konkurence, průzkumem trhu, návrhem nejvhodnějších forem distribuce a finanční stránkou celého podnikatelského záměru a to tak, aby jednotlivé kapitoly na sebe logicky navazovaly. Díky finančnímu plánu byla ověřena realizovatelnost podnikatelského plánu. Na závěr byly připojeny rizika a předpoklady úspěšné realizace podnikatelského záměru.
Právní problematika označování olivového oleje
Prade, Lukáš ; Štěpánek, Petr (vedoucí práce) ; Vavrečka, Jan (oponent)
Obsahem této bakalářské práce je problematika označování olivového oleje v návaznosti na probíhající podvody na trhu s touto komoditou. V úvodní kapitole je olivový olej charakterizován a jeho jednotlivé druhy rozděleny dle kvality. Základ práce tvoří samotný legislativní aparát, který slouží jako podklad a vychází z něho i následující kapitoly. Další část se zaměřuje na situaci na světovém trhu s olivovým olejem a vysvětluje důvody vydávání obsáhlé legislativy upravující dané prostředí. Poslední dvě kapitoly posuzují zlepšení v označování olivových olejů na základě testů prováděných nezávislými subjekty a zároveň na základě ankety vypracované autorem.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.