Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketing strategy of a new online product Promise-Book
Strapatá, Barbora ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Pražská, Terézia (oponent)
Diplomová práce analyzuje problém s předsevzetími a sliby ve společnosti a hledá řešení problému prostřednictvím sociálních sítí formou platformy Promise-Book. Jedním z cílů práce je vytvořit podklady pro tvorbu marketingové strategie dané platformy. Podklady pro marketingovou strategii obsahují: analýzu trhu prostřednictvím dotazníku, jako i výzkum na základě sekundárních dat (získaných prostřednictvím statistik a studií z různých internetových stránek), které jsou shrnuté do analýzy SWOT, na základě které jsou dále vyváděné závěry a marketingové cíle. V práci jsou taky uvedené možnosti reklamy na internetu a jednotlivé marketingové strategie. Ty jsou aplikované v marketingové strategii na závěr práce, která postupuje standardně: Segmentace-Targeting-Positioning, Marketingový Mix, Rozpočet a Akční plán, Monitoring a Vyhodnocení.
Business plan of new subject in the media market
Pražská, Terézia ; Svobodová, Ivana (vedoucí práce) ; Haruštiak, Milan (oponent)
Moje bakalářská práce na téma Podnikatelský plán nového subjektu na mediálním trhu představuje kompletní podnikatelský plán magazínu Liquid, který je zpracovaný za účelem získání investora. Teoreticko-metodologická část nabízí nejprve charakteristiku malých a středních podniků, definici médií a jejich rozdělení a nakonec samotné podklady pro správné sestavení podnikatelského plánu. V praktické části je už zpracovaný konkrétní podnikatelský plán na základě instrukcí z teoreticko-metodologické části.

Viz též: podobná jména autorů
6 Pražská, Tereza
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.