Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Budování značky poradenské společnosti
Bönischová, Sandra ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Pruckner, Karel (oponent)
Tato bakalářská práce řeší budování značky poradenské společnosti. Cílem práce je zhodnotit marketingovou komunikaci konkrétní poradenské firmy, porovnat ji s konkurencí, navrhnout doporučení, která by mohla firmě pomoci dále budovat značku, a přijít na nedostatky, které by měla odstranit. K řešení této práce byla použita příslušná teorie, dotazník, zahraniční studie a analýza konkurence. Hlavním výsledkem této práce je navržený positioning a prvky nabídky, které by měly být zdůrazňovány v komunikační strategii na základě potřeb a tužeb nejatraktivnější cílové skupiny dané firmy, a také finální návrh samotné komunikační strategie.
Predikce finanční tísně podniku prostřednictvím metod finanční analýzy
Prückner, Karel ; Strnad, Lucien (vedoucí práce) ; Kadlec, Miroslav (oponent)
Práce se zabývá predikcí finanční tísně podniku prostřednictvím metod finanční analýzy. Cílem je aplikovat vybrané metody finanční analýzy na příkladu dvou českých textilních společností a zhodnotit jejich predikční schopnosti. Obě společnosti mají mnoho společného, ale každá z nich se nachází v rozdílné finanční situaci. Tento fakt usnadňuje vyhodnocení predikčních schopností jednotlivých metod a poskytuje podklady pro srovnání. První část je věnována teoretickým východiskům metod finanční analýzy. Další část popisuje jejich praktické využití a kriticky hodnotí jejich predikční schopnosti. Shrnutí všech dosažených výsledků je k nalezení na konci práce.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.