Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Typy sociálních reklam týkajících se bezpečnosti silničního provozu a jejich vnímání mladými řidiči
Popiolková, Michaela ; Rosenfeldová, Jana (vedoucí práce) ; Vranka, Marek (oponent)
Cílem bakalářské práce je zjistit, jak vnímají vybrané kampaně na bezpečnost silničního provozu muži od 18 do 24 let. V teoretické části je vymezen pojem sociální reklama, dále jsou představeny hlavní cíle kampaní na bezpečnost silničního provozu a je porovnáno několik existujících studií zabývajících se efektivitou sociální reklamy se zaměřením na bezpečnost silničního provozu. Následně jsou v teoretické části popsány tři typy reklamních apelů a sociálně psychologická teorie plánovaného chování, která je využívána pro predikci chování a je aplikována ve výzkumné části. V praktické části práce je popsán průběh kvalitativního výzkumu vedený formou rozhovorů s šesti respondenty. V poslední části jsou zodpovězeny výzkumné otázky a představeny hlavní zjištění.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.