Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Communication strategy of Nitra Community Foundation
Poništová, Jana ; Surynek, Alois (vedoucí práce) ; Hadžová, Petra (oponent)
Cílem mé diplomové práce je stanovit komunikační strategii Nitranské komunitní nadace zaměřenou na získání nových sponzorů a udržení si stávajících. Díky analýze současného stavu nadace a podrobného teoretického podkladu, který popisuje problematiku získávání sponzorů neziskovými nadacemi, jsem mohla vypracovat praktickou část. Jejími hlavními složkami je výzkum, a návrh komunikační strategie. Rozhodla jsem se využít obsahovou analýzu, pomocí níž se snažím zjistit pravou příčinu nedostatečného množství sponzorů. Podle výsledků výzkumu jsou hlavními příčinami nedostatečný apel v komunikaci na potřebu nových sponzorů a také slabá informovanost o konkrétních možnostech pomoci. Na základě daných poznatků navrhuji v závěru možná zlepšení v komunikační strategii na získání dárců ze strany fyzických i právnických osob a tím docílím celkovou diverzifikaci rizika ztráty jednotlivých dárců v době ekonomické krize.
The negative advertisement and its impact on target groups
Poništová, Jana ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
V mé bakalářské práci jsem se věnovala reklamně založené na negativních emocích. Prostřednictvím mé práce jsem se snažila obeznámit čitatele se základními termíny, které jsou spjaté s tvorbou reklamy. Poté jsem se soustředila na pravidla tvorby dobré propagace a věnovala jsem se i některým pojmům z této problematiky, jako je například psychologie reklamy. V poslední kapitole jsem zanalyzovala některé televizní spoty, nebo jiné formy propagace, které buď byly založené na negativních emocích, nebo tyto emoce vyvolávali v recipientovi omylem.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.