Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Conceptual Modeling of Business Artifacts and their Implementation as Active XML
Poljak, Štěpán ; Nečaský, Martin (vedoucí práce) ; Richta, Karel (oponent)
V předložené práci se zabýváme konceptuálním modelováním busi- ness artefaktů a jejich implementací v Active XML. Business artefakty jsou klíčové entity business procesů, které se v průběhu těchto procesů vyvíjí v rámci svého životního cyklu. Pro popis životního cyklu existuje více možných metod. V naší práci vycházíme z nově vznikající metody zvané Guard-Stage-Milestone meta- model a zabýváme se otázkou, jak vhodně využít a rozšířit současný framework pro modelování XML schémat tak, aby podporoval modelování business artefaktů. Zároveň se zabýváme návrhem vhodné reprezentace business artefaktů pomocí Ac- tive XML. V neposlední řadě se zabýváme otázkou, jak přeložit vytvořený model do navržené reprezentace v Active XML tak, aby bylo možné okamžitě demon- strovat funkčnost navrženého modelu. Důležitou součástí práce je implementace navrženého rozšíření do frameworku pro konceptuální modelování a implemen- tace prototypového systému pro spouštění Active XML reprezentací přeložených modelů. Práce také detailně uvádí čtenáře do jednotlivých použitých konceptů a představuje podobný existující přístup k reprezentaci artefaktů pomocí Active XML. 1
Tahová strategie
Poljak, Štěpán ; Zavoral, Filip (vedoucí práce) ; Plch, Tomáš (oponent)
Cílem práce je návrh a implementace síťové tahové strategie pro dva a více hráčů, kde jednotliví hráči spravují své město, armády, zdroje surovin a jednotky, bojují proti ostatním hráčům a zdokonalují své hrdiny. Hra využívá 2D grafické rozhraní a umožňuje hru přes lokální síť na architektuře klient-server. Program dále obsahuje umělou inteligenci pro počítačem řízeného hráče. Práce se také zabývá srovnáním podobných existujících projektů, popisem možných přístupů k řešení umělé inteligence v oblasti rozhodování a analýzou implementačních problémů převážně v oblasti síťové komunikace a umělé inteligence.
Conceptual Modeling of Business Artifacts and their Implementation as Active XML
Poljak, Štěpán ; Nečaský, Martin (vedoucí práce) ; Richta, Karel (oponent)
V předložené práci se zabýváme konceptuálním modelováním busi- ness artefaktů a jejich implementací v Active XML. Business artefakty jsou klíčové entity business procesů, které se v průběhu těchto procesů vyvíjí v rámci svého životního cyklu. Pro popis životního cyklu existuje více možných metod. V naší práci vycházíme z nově vznikající metody zvané Guard-Stage-Milestone meta- model a zabýváme se otázkou, jak vhodně využít a rozšířit současný framework pro modelování XML schémat tak, aby podporoval modelování business artefaktů. Zároveň se zabýváme návrhem vhodné reprezentace business artefaktů pomocí Ac- tive XML. V neposlední řadě se zabýváme otázkou, jak přeložit vytvořený model do navržené reprezentace v Active XML tak, aby bylo možné okamžitě demon- strovat funkčnost navrženého modelu. Důležitou součástí práce je implementace navrženého rozšíření do frameworku pro konceptuální modelování a implemen- tace prototypového systému pro spouštění Active XML reprezentací přeložených modelů. Práce také detailně uvádí čtenáře do jednotlivých použitých konceptů a představuje podobný existující přístup k reprezentaci artefaktů pomocí Active XML. 1
Tahová strategie
Poljak, Štěpán ; Zavoral, Filip (vedoucí práce) ; Plch, Tomáš (oponent)
Cílem práce je návrh a implementace síťové tahové strategie pro dva a více hráčů, kde jednotliví hráči spravují své město, armády, zdroje surovin a jednotky, bojují proti ostatním hráčům a zdokonalují své hrdiny. Hra využívá 2D grafické rozhraní a umožňuje hru přes lokální síť na architektuře klient-server. Program dále obsahuje umělou inteligenci pro počítačem řízeného hráče. Práce se také zabývá srovnáním podobných existujících projektů, popisem možných přístupů k řešení umělé inteligence v oblasti rozhodování a analýzou implementačních problémů převážně v oblasti síťové komunikace a umělé inteligence.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.