Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Očekávání rodičů od osobnosti současného učitele prvního stupně základní školy
Polanecká Ondrejková, Kateřina ; Mazáčová, Nataša (vedoucí práce) ; Tomková, Anna (oponent)
Cílem této diplomové práce je v teoretické rovině shrnutí formálních i neformálních nároků, které jsou kladeny na současného učitele prvního stupně základní školy. Zmiňovány jsou pojmy jako kompetence učitele, pedagogické role, různé pedagogické znalosti a dovednosti, náplň práce učitele. Popsáno je zakotvení učitelské profese v zákoně. Část teoretické práce je věnována dalším složkám učitelství, jako je profesní etika, profesní standard, pedagogický takt a charakterové vlastnosti osobnosti pedagoga. V rovině praktické se na základě vyhodnocených dotazníků pro rodiče žáků práce zabývá reálnými požadavky, které jsou z jejich strany na pedagoga kladeny. V komentářích k jednotlivým bodům dotazníku se autorka opírá o zkušenosti z vlastní pedagogické praxe. Výsledkem obou částí diplomové práce je shrnutí vědomostí, dovedností a charakterových vlastností, kterými by měl dnešní učitel disponovat.
Očekávání rodičů od osobnosti současného učitele prvního stupně základní školy
Polanecká Ondrejková, Kateřina ; Mazáčová, Nataša (vedoucí práce) ; Tomková, Anna (oponent)
Cílem této diplomové práce je v teoretické rovině shrnutí formálních i neformálních nároků, které jsou kladeny na současného učitele prvního stupně základní školy. Zmiňovány jsou pojmy jako kompetence učitele, pedagogické role, různé pedagogické znalosti a dovednosti, náplň práce učitele. Popsáno je zakotvení učitelské profese v zákoně. Část teoretické práce je věnována dalším složkám učitelství, jako je profesní etika, profesní standard, pedagogický takt a charakterové vlastnosti osobnosti pedagoga. V rovině praktické se na základě vyhodnocených dotazníků pro rodiče žáků práce zabývá reálnými požadavky, které jsou z jejich strany na pedagoga kladeny. V komentářích k jednotlivým bodům dotazníku se autorka opírá o zkušenosti z vlastní pedagogické praxe. Výsledkem obou částí diplomové práce je shrnutí vědomostí, dovedností a charakterových vlastností, kterými by měl dnešní učitel disponovat.
Problematika alkoholu a kouření na druhém stupni základních škol
Polanecká, Kateřina ; Poláčková, Jana (vedoucí práce) ; Dvořáčková, Hana (oponent)
Resumé Tato bakalářská práce se zabývá problematikou alkoholu a kouření na druhém stupni základních škol. Teoretická část obsahuje šest hlavních kapitol, které se dále dělí na podkapitoly. V této části je uveden vývoj dítěte a faktory, které jeho vývoj ovlivňují, obsahuje pojem droga a drogová závislost, charakteristiku alkoholu, alkoholismu, kouření, typologii kuřáků, rozdělení prevence, volného času, volnočasových aktivit a zařízení. Praktická část se zabývá aktuálním získáváním dat, nalezneme zde tři stanovené hypotézy a podrobnou analýzu získaných dat. Bylo zjištěno, že více jak polovina respondentů má zkušenosti s alkoholem i cigaretami, více kouří děti, jejichž rodiče jsou kuřáci a velká většina rodičů své děti před alkoholem a kouřením nevaruje.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.