Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Elektronická agenda a online služby se zaměřením na elektronické testování
Poesová, Marie ; Leipert, Jiří (vedoucí práce) ; Brdička, Bořivoj (oponent)
NÁZEV: Elektronická agenda a online služby se zaměřením na elektronické testování AUTOR: Marie Poesová KATEDRA: Katedra informačních technologií a technické výchovy VEDOUCÍ PRÁCE: PhDr. Jiří Leipert, Ph.D. ABSTRAKT: Bakalářská práce se věnuje problematice agendy vzdělávání, zejména možnostem procvičování učiva a jeho evaluaci. Popisuje online systémy, které umožňují testování či procvičování na internetu. Dále porovnává systémy, které slouží ke sběru dat. Na základě možností testových otázek a srovnání vybraných systémů byl vybrán jeden z nich, v kterém byly nakonec vytvořeny testy s možností autoevaluace. Vybraným systémem jsou Google Formuláře s doplňkem Flubaroo. KLÍČOVÁ SLOVA: školní agenda, testování, cloud, sběr dat, Google Formuláře, Flubaroo
Digitální kompetence učitelů a jejich specifika v době distančního vzdělávání
Poesová, Marie ; Neumajer, Ondřej (vedoucí práce) ; Černochová, Miroslava (oponent)
Diplomová práce Digitální kompetence učitelů a jejich specifika v době distančního vzdělávání se v teoretické části na základě analýzy příslušné literatury věnuje specifikům distanční výuky a mapuje dosavadní národní i mezinárodní rámce zabývající se úrovní a rozvojem digitálních kompetencí učitelů. Dále pak pracuje s Rámcem digitálních kompetencí pedagogů (založeném na Digital Competence Framework for Educators, DigCompEdu), který vznikl zejména pro vzdělavatele a vzdělávací instituce jako určitá norma pro nastavení úrovně dovedností práce s digitálními technologiemi. Cílem práce je navrhnout doplnění Rámce digitálních kompetencí pedagogů o specifické dovednosti potřebné k vedení distanční výuky. V rámci kvalitativního výzkumného šetření uskutečněného v empirické části práce proběhly u devíti vyučujících z různých typů škol hospitace v hodinách a následně pohospitační rozhovory. Ty se zaměřovali jak na průběh výuky během distančního vyučování, tak se pokusily identifikovat potřebnou učitelskou výbavu v oblasti digitálních kompetencí. Výzkum probíhal výhradně v neočekávané situaci, která nastala z důvodu náhlého uzavření škol kvůli pandemické situaci způsobené nemocí Covid-19. Na základě zjištěných skutečností byly vymezeny metodicko-didaktické fenomény a potřeby související s distanční výukou,...
Elektronická agenda a online služby se zaměřením na elektronické testování
Poesová, Marie ; Leipert, Jiří (vedoucí práce) ; Brdička, Bořivoj (oponent)
NÁZEV: Elektronická agenda a online služby se zaměřením na elektronické testování AUTOR: Marie Poesová KATEDRA: Katedra informačních technologií a technické výchovy VEDOUCÍ PRÁCE: PhDr. Jiří Leipert, Ph.D. ABSTRAKT: Bakalářská práce se věnuje problematice agendy vzdělávání, zejména možnostem procvičování učiva a jeho evaluaci. Popisuje online systémy, které umožňují testování či procvičování na internetu. Dále porovnává systémy, které slouží ke sběru dat. Na základě možností testových otázek a srovnání vybraných systémů byl vybrán jeden z nich, v kterém byly nakonec vytvořeny testy s možností autoevaluace. Vybraným systémem jsou Google Formuláře s doplňkem Flubaroo. KLÍČOVÁ SLOVA: školní agenda, testování, cloud, sběr dat, Google Formuláře, Flubaroo

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.