Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Experimentální analýza dynamických parametrů kolejového roštu
Podolník, Adam ; Tomandl, Vladimír (oponent) ; Smutný, Jaroslav (vedoucí práce)
Z hlediska rozhodování o užití vhodné sestavy železničního svršku hrají významnou úlohu jak doporučení vyplývající z teoretické analýzy (modelování), tak i doporučení získaná na základě statického a dynamického zkoušení hotového výrobku. Takové zkoušky je pak možné aplikovat v laboratoři nebo přímo v terénu. Diplomová práce bude věnována provoznímu testování vybraných konstrukcí kolejového roštu in situ. Pro účely měření budou vybrána vhodná měřicí stanoviště a bude navržena odpovídající metodika měření. Z pohledu geometrie koleje budou zvoleny úseky ve směrovém oblouku. Na základě provedených zkoušek budou stanoveny dynamické parametry konstrukcí. K jejich vyhodnocení bude zvolen vhodný matematický aparát. Předpokládá se využití matematických metod v časové a frekvenční oblasti. Součástí práce bude rovněž srovnání parametrů testovaných konstrukcí a doporučení pro praxi.
Měření dynamických parametrů součástí kolejového roštu
Podolník, Adam ; Tomandl, Vladimír (oponent) ; Smutný, Jaroslav (vedoucí práce)
Podkladem pro výběr a srovnání zejména nových částí kolejového svršku jsou kromě teoretické analýzy, také statické a dynamické zkoušky prováděné v laboratoři i v terénu. Nutno podotknout, že teoretická analýza aplikací matematického modelování často vychází ze značně zidealizovaných předpokladů. Náplní bakalářské práce je experimentální analýza dynamických účinků vybraných konstrukcí pružného bezpodkladnicového upevnění kolejnic. Účinky vlakové dopravy byly simulovány na speciálně upravených vzorcích pomocí inerciálního budiče. Bylo provedeno také doplňkové měření dynamické odezvy konstrukcí na ráz vyvolaný modálním kladivem. Měření byla uskutečněna v prostorách laboratoří ÚPKO a ÚŽKS a v terénu.
Experimentální analýza dynamických parametrů kolejového roštu
Podolník, Adam ; Tomandl, Vladimír (oponent) ; Smutný, Jaroslav (vedoucí práce)
Z hlediska rozhodování o užití vhodné sestavy železničního svršku hrají významnou úlohu jak doporučení vyplývající z teoretické analýzy (modelování), tak i doporučení získaná na základě statického a dynamického zkoušení hotového výrobku. Takové zkoušky je pak možné aplikovat v laboratoři nebo přímo v terénu. Diplomová práce bude věnována provoznímu testování vybraných konstrukcí kolejového roštu in situ. Pro účely měření budou vybrána vhodná měřicí stanoviště a bude navržena odpovídající metodika měření. Z pohledu geometrie koleje budou zvoleny úseky ve směrovém oblouku. Na základě provedených zkoušek budou stanoveny dynamické parametry konstrukcí. K jejich vyhodnocení bude zvolen vhodný matematický aparát. Předpokládá se využití matematických metod v časové a frekvenční oblasti. Součástí práce bude rovněž srovnání parametrů testovaných konstrukcí a doporučení pro praxi.
Měření dynamických parametrů součástí kolejového roštu
Podolník, Adam ; Tomandl, Vladimír (oponent) ; Smutný, Jaroslav (vedoucí práce)
Podkladem pro výběr a srovnání zejména nových částí kolejového svršku jsou kromě teoretické analýzy, také statické a dynamické zkoušky prováděné v laboratoři i v terénu. Nutno podotknout, že teoretická analýza aplikací matematického modelování často vychází ze značně zidealizovaných předpokladů. Náplní bakalářské práce je experimentální analýza dynamických účinků vybraných konstrukcí pružného bezpodkladnicového upevnění kolejnic. Účinky vlakové dopravy byly simulovány na speciálně upravených vzorcích pomocí inerciálního budiče. Bylo provedeno také doplňkové měření dynamické odezvy konstrukcí na ráz vyvolaný modálním kladivem. Měření byla uskutečněna v prostorách laboratoří ÚPKO a ÚŽKS a v terénu.

Viz též: podobná jména autorů
7 Podolník, Aleš
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.