Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová strategie Tatranu Omlux Střešovice
Podhráský, Michal ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Marketingová strategie Tatranu Omlux Střešovice Cíle: Cílem této bakalářské práce je zhodnotit současné marketingové aktivity klubu Tatran Omlux Střešovice. Na základě získaných poznatků navrhnout taková opatření, která by vedla ke zvýšení návštěv a zájmu partnerů o klub. Metody: Případová studie, analýza klubových dokumentů, rozhovor, SWOT analýza Výsledky: Doporučené aktivity, kterými by klub měl zlepšit svůj marketingový mix jak vůči svým fanouškům tak partnerům. Klíčová slova: florbal, Tatran Omlux Střešovice, sportovní marketing, analýza

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.