Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh marketingového plánu podniku
Polanský, Jan ; Podhajský, Jaroslav (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem marketingového plánu pro Shocart, spol. s.r.o. a je rozdělena do tří částí. Teoretická část shrnuje poznatky o marketingu a jeho vývoji, podniku a jeho okolí a zabývá se marketingovou strategií. Analytická část zkoumá současnou situaci podniku a návrhová část obsahuje konkrétní návrhy marketingového programu.
Návrh automatického obchodního systému pro měnový trh
Polanský, Jan ; Podhajský, Jaroslav (oponent) ; Budík, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá obchodováním na měnovém trhu. Jejím cílem je vytvoření automatického obchodního systému založeném na technické analýze. Práce je rozdělena do několika částí. Po seznámení s teoretickými poznatky a analýze současného stavu následuje vlastní návrh obchodního systému. Systém je vytvořen na základě technických indikátorů a je testován na historických datech a následně optimalizován.
Návrh automatického obchodního systému pro měnový trh
Polanský, Jan ; Podhajský, Jaroslav (oponent) ; Budík, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá obchodováním na měnovém trhu. Jejím cílem je vytvoření automatického obchodního systému založeném na technické analýze. Práce je rozdělena do několika částí. Po seznámení s teoretickými poznatky a analýze současného stavu následuje vlastní návrh obchodního systému. Systém je vytvořen na základě technických indikátorů a je testován na historických datech a následně optimalizován.
Návrh marketingového plánu podniku
Polanský, Jan ; Podhajský, Jaroslav (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem marketingového plánu pro Shocart, spol. s.r.o. a je rozdělena do tří částí. Teoretická část shrnuje poznatky o marketingu a jeho vývoji, podniku a jeho okolí a zabývá se marketingovou strategií. Analytická část zkoumá současnou situaci podniku a návrhová část obsahuje konkrétní návrhy marketingového programu.

Viz též: podobná jména autorů
2 Podhajský, Jan
1 Podhajský, Jiří
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.