Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Kazuistika fyzioterapeutické péče o pacienta s diagnózou polytrauma
Pochyba, Štefan ; Homonická Pyšková, Barbora (vedoucí práce) ; Nováková, Tereza (oponent)
v Abstrakt Autor: Bc. Štefan Pochyba Vedoucí práce: Mgr. Barbora Homonická Pyšková Název bakalářské práce: Kazuistika fyzioterapeutické péče o pacienta s diagnózou polytrauma Cíl práce: Cílem této práce bylo zpracování teoretických a terapeutických poznatků o diagnóze polytrauma a vytvoření kazuistiky fyzioterapeutické péče u pacienta s touto diagnózou se zpracováním výsledků. Metodika: Teoretická část se zabývá diagnózou polytraumatickéhopacienta,vymezuje pojmy důležité pro pochopení dané problematiky, podrobně se zabývá možnostmi lékařské péče a rehabilitace.Část speciální je vytvořena kazuistikoupacienta s diagnózou polytrauma, zpracováním a vyhodnocováním zjištěných dat. Výsledky: Sestavený rehabilitační plánpopsaný ve speciální části pomohl pacientovi ke zlepšení jeho stavu. Klíčová slova: polytrauma, zlomenina, zlomenina proximálního humeru, rehabilitace pacienta po polytraumatu, ramenní kloub, kazuistika
Subjektivně vnímané kompetence studentů UK FTVS k výuce zdravotní tělesné výchovy
Pochyba, Štefan ; Vařeková, Jitka (vedoucí práce) ; Kotlík, Kamil (oponent)
Název bakalářské práce: Subjektivně vnímané kompetence studentů UK FTVS k výuce zdravotní tělesné výchovy Cíl práce: Cílem bakalářské práce bylo zhodnotit míru self-efficacy neboli subjektivně vnímaných kompetencí a profesní sebedůvěry studentů závěrečných magisterských ročníků tělovýchovných oborů na UK FTVS ve vztahu k výuce zdravotní tělesné výchovy. Dílčím cílem pak byla komparace výsledků s předchozím výzkumem Anny Šubertové (Šubertová, 2020). Metodika: K šetření s charakterem smíšeného empirického výzkumu byl ke sběru dat použit dotazník vlastní konstrukce, který vznikl na základě revidování předchozího výzkumného nástroje Šubertové (2020). Realizace výzkumu se uskutečnila v květnu a červnu roku 2023, za účasti 68 respondentů závěrečných ročníků navazujícího magisterského studia oborů Aplikovaná tělesná výchova a sport osob se specifickými potřebami a Učitelství tělesné výchovy pro střední školy na UK FTVS. Účastníci byli v zastoupení 30 mužů a 38 žen ve věkovém rozmezí od 23 do 35 let. Výsledky: Studenti závěrečných ročníku nevnímají své kompetence ve vztahu k výuce zdravotní tělesné výchovy na příliš vysoké úrovni. Pouze 26,5 % studentů tělovýchovných oborů se cítí zcela kompetentními k výuce zdravotní tělesné výchovy. Byla prokázána vyšší míra self-efficacy u studentů oboru ATVS-OSP....

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.