Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Sociální média z pohledu korporace
Pluháček, Petr ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Čermák, Radim (oponent)
Tato práce se zabývá pohledem korporace na sociální média. Seznamuje s vývojem webu a konceptu webu 2.0, na který sociální média přímo navazují. Definuje sociální média a charakterizuje jejich významné zástupce. Zároveň práce vymezuje účelové pojetí korporace jako institut, který využívá sociální média ke generování zisku. Toto využití je rozděleno do pěti rozměrů: budování značky, péče o zákazníka, obchod, lidské zdroje a společenská odpovědnost. Teoretické poznatky jsou pak aplikovány na kombinovaný výzkum zaměřený na konkrétní korporaci -- Vodafone Czech Republic. Ta je analyzována z pohledu pěti klíčových rozměrů korporace v sociálních médiích, ale předmětem analýz jsou i dílčí aktivity společnosti na sociálních médiích -- analýza sentimentu online diskusí, analýza angažovanosti na Facebooku a rozbor key influencers na Twitteru.
Možnosti webu pro PR (PR 2.0)
Pluháček, Petr ; Krsek, Libor (vedoucí práce) ; Horný, Stanislav (oponent)
Tato práce se zabývá využitím webu v public relations. Seznamuje s vývojem webu a blíže se zaměřuje na koncept webu 2.0. Část práce se věnuje také oboru public relations. Definuje PR, objasňuje jeho vznik, spojitost s webem a přerod v takzvané PR 2.0. Klíčové je pak propojení teoretických poznatků s možnostmi praktického využití webu v PR. Práce představuje některé nástroje PR 2.0, například RSS, blogy, záložkovací systémy, wiki systémy, sociální sítě nebo tiskové zprávy pro sociální média. Popisuje jejich vznik, funkcionality, ale především možnosti, zásady, pravidla a rizika jejich využití v PR. Práce je také doplněna o etický rozměr, který PR 2.0 přináší.

Viz též: podobná jména autorů
4 Pluháček, Pavel
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.