Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Učivo výtvarné výchovy na 1. st. ZŠ, jeho identifikace a interpretace učitelem v závazných pedagogických dokumentech pro uvedený stupeň vzdělávání
Platzová, Markéta ; Hazuková, Helena (vedoucí práce) ; Fulková, Marie (oponent)
Tato diplomová práce se zabývala deskripcí současné situace výtvarné výchovy na 1. stupni základní školy. Jako teoretická východiska byly zpracovány dvě kategorie, profesní kompetence učitele a učivo výtvarné výchovy. Výzkumná část práce se snažila postihnout a zmapovat, které profesní kompetence pro výuku výtvarné výchovy učitelé primární školy prokazují a které mají naopak nedostatečně rozvinuté, popř. je zcela postrádají. Ukazatelem byl způsob, jakým učitelé užívali výtvarnou kategorii učivo při plánování výuky výtvarné výchovy i při vlastní realizaci vyučování. Na základě výstupů z kvalitativního výzkumného šetření byly následně stanoveny hlavní příčiny nedostatečně rozvinutých profesních kompetencí učitelů, které brání realizaci nového vzdělávacího programu v oblasti výtvarné výchovy (RVP ZV) a byla formulována možná východiska pro odstranění těchto příčin, která by se podílela na zkvalitnění výuky výtvarné výchovy na primárním stupni vzdělávání.
Učivo výtvarné výchovy na 1. st. ZŠ, jeho identifikace a interpretace učitelem v závazných pedagogických dokumentech pro uvedený stupeň vzdělávání
Platzová, Markéta ; Hazuková, Helena (vedoucí práce) ; Fulková, Marie (oponent)
Tato diplomová práce se zabývala deskripcí současné situace výtvarné výchovy na 1. stupni základní školy. Jako teoretická východiska byly zpracovány dvě kategorie, profesní kompetence učitele a učivo výtvarné výchovy. Výzkumná část práce se snažila postihnout a zmapovat, které profesní kompetence pro výuku výtvarné výchovy učitelé primární školy prokazují a které mají naopak nedostatečně rozvinuté, popř. je zcela postrádají. Ukazatelem byl způsob, jakým učitelé užívali výtvarnou kategorii učivo při plánování výuky výtvarné výchovy i při vlastní realizaci vyučování. Na základě výstupů z kvalitativního výzkumného šetření byly následně stanoveny hlavní příčiny nedostatečně rozvinutých profesních kompetencí učitelů, které brání realizaci nového vzdělávacího programu v oblasti výtvarné výchovy (RVP ZV) a byla formulována možná východiska pro odstranění těchto příčin, která by se podílela na zkvalitnění výuky výtvarné výchovy na primárním stupni vzdělávání.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.